Hans-Ragnar Olsen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vannfall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Supert med et ekte bilde av en vilter foss! Har stor sans for bilder som det her, hvor du kan "høre" fossebruset. Et bilde med opplevelse i Endret 28. november 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Supert med et ekte bilde av en vilter foss! Har stor sans for bilder som det her, hvor du kan "høre" fossebruset. Et bilde med opplevelse i Hei. Tusen takk for fin kommentar. Har prøvd å få naturlige farger her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Bra dette Hans;) Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fint motiv, men photoshopingen er jo veldig merkelig og ødelegger bildet etter min mening.(sort/hvit trapp på høyre side og juseringer rundt trærne) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Bra dette Hans;) Hei. Tusen takk for fin kommentar:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Fint motiv, men photoshopingen er jo veldig merkelig og ødelegger bildet etter min mening.(sort/hvit trapp på høyre side og juseringer rundt trærne) Hei. Ja,du har så rett. Jeg så det rett og slett for sent. Skjønner at jeg må skjerpe meg og sjekke mer nøye før jeg legger det ut. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Fint motiv, men photoshopingen er jo veldig merkelig og ødelegger bildet etter min mening.(sort/hvit trapp på høyre side og juseringer rundt trærne) ja. Du har så rett. Men jeg så det ikke før bildet var lagt ut. Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fint motiv, men photoshopingen er jo veldig merkelig og ødelegger bildet etter min mening.(sort/hvit trapp på høyre side og juseringer rundt trærne)ja. Du har så rett. Men jeg så det ikke før bildet var lagt ut. Jeg oppdager altid feil også etter at jeg har lagt ut bildene PS, det skulle kanskje vært vatret opp litt også? Ser ut som om det er litt for høyt på høyre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg