Nils Christian Skjauff Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Landskap fra Lofoten. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Overraskende god skarphet i hele bildet tross den store blenderen . Vakker stemning Nils Christian Lenke til kommentar
Knut-Åge Bergerud Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Likte godt fargene og utsnittet. Litt overasket over blender valget jeg også men detaljene er bra de. Bra! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Flott landskap fra Lofoten Hans Christian med hilsen Leif i lyset i mørkret Ho...ho.... Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Tusen takk for kommentarene: Terje Solheim, Knut-Åge Bergerud og Leif Olsson ! Ja, ser det med blendervalget ! Hva skal jeg si til mitt forsvar ?? - kom rundt en sving i Lofoten - så dette landskapet - sayntes det burde foreviges - - knipset litt før jeg hastet videre - ..vanligvis bruker jeg mer tid på landskapsfoto og prøver ut flere forskjellige eksponeringer - men dette ble gjort "litt for raskt"! Igjen - tusen takk for kommentarene! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Kjører ofte forbi, men har aldri sett det på en så fin måte, det er ofte bare i an dyster skygge fra Stortinden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg