Grunnbok Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Hei godtfolk! Om litt over en uke er det tid for juleball/adventfest, selvfølgelig er dette obligatorisk å være med på ^^.. Derfor trenger jeg en dress. Jeg er lang og tynn 176cm/60kg, så dressen sitter ikke så kjempebra på meg, så jeg tenker på å bytte ut dressen med noe annet.. (kleskode: pent) Noen tips? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Olabukse og en fin skjorte er jo en gammel klassiker da Lenke til kommentar
Araho Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Nå mener jeg at det er lite som slår en fin dress, men et tips kan være å skaffe ei fin bukse, ei skjorte og en blazer. Det kan brukes hver for seg til alle anledninger, og kan styles både opp og ned etter hva du har begov for Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 De fleste forhandlere syr inn dresser etter kroppen din for en grei sum med penger. Dersom du er ferdigutvokst, så kan det være en god investering. Ellers er det greit med en penbukse, fine sko, fin skjorte og slips. Gjerne en blazer eller en enkel, tyn genser over Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Du bør gå i dress, evt som tidligere nevnt få sydd den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå