Naer0 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Undrer på om det er noen som har kjennskap til om det er mulig å bruke Thunderbolt porten for å koble til Dell U2711? Jeg tenker da i retningen ved hjelp av en slik kabel: http://www.fotovideo.no/Produkter/Data/Kabel/Skjermkabel/EIZO-MiniDisplay-til-DisplayPort-kabel-2-m-123534-p0000133601.aspx eller en annen type adapter. Ønsker helst å utnytte 2560x1440. Kjenner til at Mini Displayport og Thunderbolt har samme dimensjoner, men fant ikke frem noen fasit på Google. 1 Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Thunderbolt er en mini displayport med mulighet til å kjøre dataoverføring til annet utstyr også. Den er altså som en vanlig mini displayport med noe ekstra snadder på toppen. Jeg har selv en Dell U2711 som jeg kjører over mini displayport fra min laptop over ca. samme kabel som du linker til, og kan bekrefte at det fungerer ypperlig. Dette burde fungere kjempefint med 2560x1440 oppløsning også fra din maskin. Det er forøvrig en svært god skjerm og jeg anbefaler den svært varmt. 1 Lenke til kommentar
Naer0 Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Takk for bekreftelsen. Jeg har begge to i hus, både laptop og skjerm, mangler altså kun kabelen. Litt surt å bomme her, det er ikke den dyreste kabelen, men likevel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå