Øystein.F. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kickstarter-kampanjen for Sui Generis går mot slutten. Les hele saken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Eg både håpar og trur at dei kjem til å klare det. Kampanja har hatt nokre gode dagar i det siste, og prosjektet er spennande nok til at dei burde kunne tiltrekke seg fleire støttespelarar. Kay 1 Lenke til kommentar
netsirk Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Då var prosjektet støtta Håpar dei greier målet, spelet såg meget interessant ut. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Virket spennende, vel verdt noen knappe kroner. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hadde tenkt å støtte dette spillet, da en kompis viste det. Men hadde faktisk glemt det vekk. Men da va det støttet. Håper bare det greier det. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 hadde det vært et fritt spill skulle jeg donert tvert. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Dette er akkurat hva vi trenger i spill, bedre utnyttelse av fysikkmotoren. Dette åpner for så utrolig mange nye måter å oppleve og spille et spill på. Dette skal definitivt støttes. Endret 28. november 2012 av Core2Dude Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja. Mer fysikk i spill! Alle typer spill! Fysikken i Half Life 2 var mye av det som gjorde spillet til en så utrolig artig opplevelse for min del. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) hadde det vært et fritt spill skulle jeg donert tvert. Eg trur dette blir omtrent so fritt som noko rollespel nokon gong har vore. Eg har skrive litt om kva utviklarane tenker i denne tråden. EDIT: Og endå meir kan lesast i intervjuet som inspirerte meg til å lage tråden. Kay Endret 29. november 2012 av KayAU Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Spillet har nå nådd Kickstarter-målet sitt. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Eg trur dette blir omtrent so fritt som noko rollespel nokon gong har vore jeg mener fritt som i fri programvare og media; https://libregamewiki.org/Free_games. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå