atle87 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei. Hver gang gjør om et klipp til slowmo (sakte film) i premiere 6,5 mister klippet et stykke midt i.... hvis f.eks jeg har et klipp på 4 sekunder,så setter jeg ned farten, og da når jeg spiller av så blir en del midt i klippet borte.... vet noen hvorfor dette hender? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hva mener du ? Eksempel: [---- 4 sekunder ----] du vil kjøre slomo og gjøre om til 8 sekunder: [------------ 8 sekunder ------------] hva får du ? dette: [------------ 8 sek xxxxxxx --------] eller dette: [------------ 8 sek xxxxxxxxxxxxx] Dvs. mister du en del midt i klippet eller fra midten og ut ? hvordan endrer du forresten hastigheten ? Duration/Speed og setter speed til dobbelt eller ... ? Lenke til kommentar
atle87 Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 det blir som dette: (----------8 sek-xxxxx----). ja jeg setter bare ned hastighet på duration/speed.... vet du hva det er som skjer? Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hmm, nei, skjønner ikke helt hva det kan være. Skjer dette bare under rendering, eller skjer det når du scrubber også ? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Prøv å scrubbe mens du holder <Alt>-knappen på tastaturet inne. Premiere skal da 'tvinge frem' hver enkelt rute. Spilles rett materiale av da, eller er det fortsatt like galt? /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå