hojohansen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skal kjøpe meg ny mobil til min jobb. Jeg vil helst ha Android mobil. Den kan heller ikke være så stor da den skal være i lommen. Jeg kommer til å bruke kart (gps) en del med den. Hva ville dere ha valgt? Helst under 3k, uten abonnement... Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hva mener du med ikke så stor: 3.5", 4.0" eller 4.3"? Huawei P1, HTC One S eller SGS 3 mini kunne kanskje være noen muligheter, Huawei og HTC er 4.3" Og Samsungen 4.0" Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Mindre en one s, som jeg bruker privat. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 sony experia GO er gode arbeidstelefoner..Dem tåler mye og er vanntette (?) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Bruker nå xperia mini nå, den roter som bare det etter et lite år, spørs om jeg tør å satse på sony noe mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå