Macklemore Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er på utkikk etter en smartmobil til under 3000kr Settter pris på: Kamera Frontkamera som er et must ( snapchat ) Minnekort er ganske viktig Rask ( double core ) Design Programvareoppdatering Kvalitet helst et kjent merke, ikke huawei ZTE osv størrelse: over 4 tommer pris mak 3k Er litt keen på S2 Htc One S og kanskje samsuns s3 mini Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 SGS3 Mini ville jeg sagt er et godt valg, men det er kun fordi jeg var storfornøyd med SGS3 selv. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Det er lanseringsdato 3 jan Og jeg skal på verdens kjipeste hyttetur i julen. Mobilen skal også være en julegave fra fattern. Ellers virka det som en hefti mobil med ca samme specs og størrelse som iphone 5 uten ios drit:D Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kjøp en One X på Spaceworld, koster bare 3300 nå! http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=51336 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 maks 3000kr btw fant ut av s3 mini var lansert. dessverre er det 8gb lagringsplass :/ har 32gb minnekort da. Men på samsung galaxy tab 2 7.0 funker det ikke med diverse app 2 sd. Funker dette på s3 mini tror dere? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kjøp One S da, og bytt ut sense, det lagger noe sinnsykt (Og restarter skinnet hele tiden) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Har du noen gode argumenter for/imot mobilene jeg har snakket om? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 bump hva tror dere om disse? LG 4x HD Samsung galaxy s2 samsung galaxy s3 mini Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 S2'en koster ca 2600 og er en god telefon for pengene. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 bump hva tror dere om disse? LG 4x HD Samsung galaxy s2 samsung galaxy s3 mini Ikke ta LG telefonen, LG satser ikke på telefoner, og oppdaterer aldri (Og de har bugs). S2 er gammel, så hvis du vil ha oppdateringer, har du valgt feil. S3 mini er er helt grei, men du kunne valgt bedre for prisen. Hvorfor ikke One S? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg hater sense, og gidder ikke styre med å fjerne det. Dessutten så har mange jeg kjenner dårlig erfaring med htc:) Samsung derimot føler jeg meg helt trygg på 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg hater sense, og gidder ikke styre med å fjerne det. Dessutten så har mange jeg kjenner dårlig erfaring med htc:) Samsung derimot føler jeg meg helt trygg på Go Launcher EX? Bare en app å laste ned? Det er jo sååå mye styr!! Lenke til kommentar
tisthamar Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 vurderer også ny telefon, har hatt htc lenge, både diamond, hero og legend..og det er på tide med noe nytt..tenkte å prøve en WP8 telefon og vurderer htc 8s, men lurer litt på en ting, ser at htc 8s har 5mpx kamera i likhet med legend, vet at pixel ikke har sååå my å si kor kvaliteten på kamera. Antar det har skjedd en viss utvikling på 2år selv om de har samme oppløsning? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 vurderer også ny telefon, har hatt htc lenge, både diamond, hero og legend..og det er på tide med noe nytt..tenkte å prøve en WP8 telefon og vurderer htc 8s, men lurer litt på en ting, ser at htc 8s har 5mpx kamera i likhet med legend, vet at pixel ikke har sååå my å si kor kvaliteten på kamera. Antar det har skjedd en viss utvikling på 2år selv om de har samme oppløsning? Du kan jo alltids google bilder tatt med telefonen, men det er bedre enn på legend og hero. 8S har ikke frontkamera, det er et stort minus. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 GO launcher ex er ikke så bra, mye lagg osv.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 tisthamar: hvorfor ikke en lumia 920 eller 820? Syntes selv at nokia-appene alene er god nok grunn til å velge nokia over htc. Så er det jo det faktum at nokia er litt flinkere å oppdatere mobilene sine, historisk sett. Lenke til kommentar
tisthamar Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 tisthamar: hvorfor ikke en lumia 920 eller 820? Syntes selv at nokia-appene alene er god nok grunn til å velge nokia over htc. Så er det jo det faktum at nokia er litt flinkere å oppdatere mobilene sine, historisk sett. har vurdert både 920 og 8x, er ikke stinn i peng i desse eksamenstider men har sett at de andre nokia modellene som 800, raste raskt ned i pris, kanskje det samme skjer igjen? har alltid likt htc.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Tisthamar, hvor høyt er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 820 er ikke så dyr, og visstnok en knall telefon Lenke til kommentar
tisthamar Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 har ikke noe problem å betale 3500 for en telefon, så 820 er innafor er litt usikker på kor godt eg liker disse "kjempe"telefonene... noen som har erfaring med WP generelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå