OHJohansen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 «Verdens minste» stasjonære maskin får mer effekt under panseret. Ny superkompakt PC fra Lenovo Lenke til kommentar
userman Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser veldig bra ut spør du meg! (PCn altså) Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Så det vil si en bærbar maskin uten skjerm? Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan jo trygt brukes som mediestasjon. Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Å kalle denne en stasjonær er idioti. En stasjonær regnes som en maskin der deler kan byttes enkelt og greit med kommersielle deler. Dette er en mini PC. 3 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 tror artikkelforfatteren kan ha missforstått ssd delen. 24GB SSD er normalt i SRT oppsett, altså cache/hybrid til en vanlig hardisk. Dette er en kraftig tynnklient, ikke noen stasjonær... Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 tror artikkelforfatteren kan ha missforstått ssd delen.24GB SSD er normalt i SRT oppsett, altså cache/hybrid til en vanlig hardisk. Dette er en kraftig tynnklient, ikke noen stasjonær... Du følger ikke helt med i timen? Tynnklienter leveres normalt ikke med 2-8GB RAM, valgfri CPU, valgfri harddisk (240GB ssd og minst opp til 1TB HDD ifølge Lenovo selv...) og ferdig installert Windows 7/8.. noe alle Ideacentre modellene gjør. Du er heeelt på jordet, min gode mann. Det nærmeste du kommer en beskrivelse av denne maskinen må vel være HTPC. Tynnklient er det i hvert fall ikke! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du følger ikke helt med i timen? Tynnklienter leveres normalt ikke med 2-8GB RAM, valgfri CPU, valgfri harddisk (240GB ssd og minst opp til 1TB HDD ifølge Lenovo selv...) og ferdig installert Windows 7/8.. noe alle Ideacentre modellene gjør. Du er heeelt på jordet, min gode mann. Det nærmeste du kommer en beskrivelse av denne maskinen må vel være HTPC. Tynnklient er det i hvert fall ikke! svært så aggressiv du var... Du behøver ikke å tenne på alle knotter kun fordi du ikke forstår sarkasme. Jeg er helt enig i at tradisjonelt er tynnklienter stakkarslig potente, med begrenset lagring, ram og cpu. Denne kan mer, men er ikke så veldig mye bedre iforhold til Tynnklienten til HP T610 Quad. Jeg glemte å nevne at du kan koble til vanlig hardisk, du får med dedikert skjermkort med 4 utganger og kan legge på minne... Følg med i timen... Og enda verre er at du ikke forsto artikkelen selv. Og ikke gjorde artikkelforfatteren det heller... Si ifra om du ser noe annet enn tradisjonelle hardisker i Q190 portofølje. Ha en fortsatt lærerik dag! Lenke til kommentar
kløveress Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Noen som har fått tak i denne, eller vet hvor man kan få fatt i en? Ser ikke ut som lenovo tilbyr frakt til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå