Nasams Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det er på høy tid å investere i ny telefon, da eg druknet min gamle nå i sommer. Det mye digg der ute, så hva bør man velge? Her er noe av det jeg har tenkt meg at den skal kunne: -Polyfoniske ringetoner (mulighet for midifiler) -god, helst stor fargeskjerm -god batterilevetid -kamera(helst internt) Hadde vært sjef om man kunne få noe til ikke over 3000,- Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ser ikke java på den listen da burde du velge siemens st55,har den beste skjermen på markedet men bateritiden er ikke den beste men den kommer ikke før i oktober men selges i tyskland.Fleste dagens mobiler har polyfoniskle ringetoner. Så har du se 610 3400 koster den altså litt over budsjettet men stappfull av funksjoner som st55 ikke har men har betraktelig dårligere skjerm spes i solys før jul kommer oppfølgeren z600 samme telefonen men mye bedre skjerm. så har du nokia 6100 som er nok dårligere enn de andre. Trenger du en telefon idag gå for se610 kan du vente over en måned st55. Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 før jul kommer oppfølgeren z600 samme telefonen men mye bedre skjerm. 'mye bedre skjerm' er en kraftig overdrivelse. Z600 har ikke noe særlig bedre skjerm og er langt fra like bra som Samsung / ST55 - skjermene. Ikke er den noe oppfølger til T610 heller. Bare et annet design. Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Hvordan vil st55 ligge i pris da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 MPX har satt den til ca 2990,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå