Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Holdt spillet en pistol mot hodet ditt og sa "quickload, quickload"? Eller kan kan det være at dette minuset gjelder deg mer enn selve spillet: din manglende selvkontroll gjorde at du fikk en dårligere opplevelse? Noe å tenke på Det er jo ganske åpenbart at minuset i hovedsak gjelder meg, det å føle behovet for å kjøre en "feilfri" run er meget subjektivt. Men det er jo en gang slik at muligheten er der, og har man muligheten så benytter man den naturligvis. Så for meg ville mangelen på quicksave/quickload påvirke vanskelighetsgraden og innlevelsen. Det skal også sies at jeg ikke ser på dette som et såpass stort minus at det egentlig påvirker inntrykket av spillet, jeg har bare tenkt en del på dette med 'feiling' i spill og hvor enkelt det ofte er å unngå permanente konsekvenser dersom man tabber seg ut. Jeg har spilt over halve spillet og enda ikke lagt merke til at det var noen quick save. Checkpointene later jo til å være såpass hyppige at det uansett ikke er noe behov for å benytte seg av quicksave/load. Dersom du spiller på PC vet jeg at spillet autolagrer hver gang du er innom journalen for å se hva oppdraget er, eller hva slags evner du kan oppgradere osv. Endret 28. november 2012 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg er enig i at spillet ble for enkelt og føltes svært lineært med markers på. Valgene man tok, som påvirket historien, var mer enn gimmick enn noe annet. Syns det ble tåpelig at din følgesvenn skulle forråde deg pga at du hadde drept henchmen i selvforsvar. Jeg ville satt pris på en dypere, mindre klisjefylt historie med ordentlige karakterer istedenfor den klassiske "kongens livvakt får skylden for hans mord, og må gjøre alt for å renvaske seg" (noe Witcher 2 gjorde mye bedre forøvrig) De lavoppløslige teksturene som vitner om en utvikling tilpasset konsoll ser trasige ut i 2560 og trekker ned spillets ellers kule visuelle stil. Jeg syns lista er for lav for FPS-spill når dishonored får full pot, når det ikke bringer noe særlig nytt til bordet. Endret 28. november 2012 av tørrfisk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå