Jan Erik Engan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 B/W Flower II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Inne i en s/h periode;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Får ikke håpe at du får det vanskelig å komme ut fra din "mørke" tilstand. like v1 best. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Får ikke håpe at du får det vanskelig å komme ut fra din "mørke" tilstand. like v1 best. hehe...er da ikke så dystert heldigvis;)...så kommer vel farger igjen bare jeg får kjøpt nye til kamera.farger altså..haha;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 V1 best,stort + og alltid kjekt å se ting på nye måter.!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 V1 best,stort + og alltid kjekt å se ting på nye måter.!! Tusen takk.Ja mye rart en kan få ut av gamle bilder;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Synes SH er noe av det mest spennende. Tror det må opp i stort, og gjerne større for at bildet skal bli gitt rettferdighet. Egner seg ikke så godt for små skjermer, som jeg ser det. Kaster meg som vanlig utpå noe jeg ikke har greie på, men innbiller meg at det er mye mer arbeid med, og mer å få ut av S/H enn farger? Tror også at du har valgt et veldig vanskelig motiv med tanke på lys mellom små og tette kronblader? Synes det er spennende i stort Du sier ingenting om hva slags tilbakemeldinger du ønsker - tips- kritikk for å utvikle enda mer, eller bare om en liker eller ikke liker ? Spennende er ordet herfra Endret 28. november 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Synes SH er noe av det mest spennende. Tror det må opp i stort, og gjerne større for at bildet skal bli gitt rettferdighet. Egner seg ikke så godt for små skjermer, som jeg ser det. Kaster meg som vanlig utpå noe jeg ikke har greie på, men innbiller meg at det er mye mer arbeid med, og mer å få ut av S/H enn farger? Tror også at du har valgt et veldig vanskelig motiv med tanke på lys mellom små og tette kronblader? Synes det er spennende i stort Du sier ingenting om hva slags tilbakemeldinger du ønsker - tips- kritikk for å utvikle enda mer, eller bare om en liker eller ikke liker ? Spennende er ordet herfra Nei finner ikke den "knappen" til hva en ønsker kritikk på lenger??? Men er ikke så vanskelig dette..bruker ett plugin i cs6,som heter Nik Silver.Ett b/w converter altså.Disse koster desverre noen kr!!! Så har en jo da mulighet til å fin innstille i etter tid..feks da med støy fjerning osv.Men kommer du feler ganger til klubben i Kongsberg,kan en jo alltids ta en prat til.Hyggelig å treffes igår,både du og Jentungen2;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Synes SH er noe av det mest spennende. Tror det må opp i stort, og gjerne større for at bildet skal bli gitt rettferdighet. Egner seg ikke så godt for små skjermer, som jeg ser det. Kaster meg som vanlig utpå noe jeg ikke har greie på, men innbiller meg at det er mye mer arbeid med, og mer å få ut av S/H enn farger? Tror også at du har valgt et veldig vanskelig motiv med tanke på lys mellom små og tette kronblader? Synes det er spennende i stort Du sier ingenting om hva slags tilbakemeldinger du ønsker - tips- kritikk for å utvikle enda mer, eller bare om en liker eller ikke liker ? Spennende er ordet herfra Nei finner ikke den "knappen" til hva en ønsker kritikk på lenger??? Men er ikke så vanskelig dette..bruker ett plugin i cs6,som heter Nik Silver.Ett b/w converter altså.Disse koster desverre noen kr!!! Så har en jo da mulighet til å fin innstille i etter tid..feks da med støy fjerning osv.Men kommer du feler ganger til klubben i Kongsberg,kan en jo alltids ta en prat til.Hyggelig å treffes igår,både du og Jentungen2;) Det var hyggelig å hilse på deg også Vi prøver nok, begge to, over jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg