Blade Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Er det noen på forumet her som har et connect3D Radeon 9800np kort,som har overklokket det,eller flashet det til Pro? Eventuelt er dette kortet noe bra egnet til OK,har selv dette kortet med samsung ram men aner ikke hvordan jeg skal få sjekket om det er 2.2ns(ram brikker)osv,hvis dette har noe å si? Takker på forhånd på svar Mvh Blade Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tror det står ka slags ram type det er på rammen på kortet. ksl begynne å klokke dette kortet så snart som eg får bygd fedrig en maskin. mulignes i dag. kan komme tilbke med en rapport så snart eg er klar :-) Lenke til kommentar
Blade Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Takk for svar,venter spent på resultater Blade Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 mm..han kom aldri tilbake,men du .. har selv bestilt samme kort som deg på ps.data(kommer vel om 3-4 dager)har du prøvd og overklokke kortet ditt.. står det ikke på rambrikkene hvor stor ns det er. formann har jo laget en fin post hvor man ser hvordan man skal flashe kortene til pro.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=149853 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå