omarsbok Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dere har sikkert hørt om kiwi-garantien, kjøper du en utgått ting og kommer tilbake etter noen minutter får du dobbelt igjen. Funker det fortsatt? Får man fortsatt dobbelt tilbake. Ikke skriv noe tull. Takk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 http://kiwi.no/Trygt/Holdbarhetsgarantien/ Du har aldri fått dobbel pris tilbake på datovarer, det er kun på fruktgarantien. Og ja, det fungerer fint forsatt. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 http://kiwi.no/Trygt...rhetsgarantien/ Du har aldri fått dobbel pris tilbake på datovarer, det er kun på fruktgarantien. Og ja, det fungerer fint forsatt. Så man får dobbelt på frukt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Utgåtte varer er vel at en får varen gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 En ting er at det tydeligvis er vanskelig å gå inn på Kiwi.no å sjekke før man poster, men i tillegg er det tydeligvis vanskelig å lese selv hva som står. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Utgåtte varer er vel at en får varen gratis. Man får ny, ikke-utgått eller tilsvarende vare gratis (ofte i tillegg til den utgåtte om man vil). Om de ikke har inne, så får du pengene. Det er sånn kiwi-mannen tjener penger. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Før fikk man dobbelt -_- Kiwi-Bob utnyttet bare garantien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Før fikk man dobbelt -_- Kiwi-Bob utnyttet bare garantien. Aldri fått dobbelt, hvordan kan jeg være så sikker? Jobbet på Kiwi i 5-6 år. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det flere enn meg som blir møtt med et surt ansikt om jeg kommer med en vare som er går ut den dagen/dagen etter? Og det til tross for at jeg handler andre varer for et par hundre kroner... Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Aldri fått dobbelt, hvordan kan jeg være så sikker? Jobbet på Kiwi i 5-6 år. Jo, før fikk man pengene man hadde betalt varen med + verdien av varen tilbake hvis man ikke ønsket tilsvarende vare. De endret dette ganske nylig (par måneder siden). Er det flere enn meg som blir møtt med et surt ansikt om jeg kommer med en vare som er går ut den dagen/dagen etter? Og det til tross for at jeg handler andre varer for et par hundre kroner... Grunnen til dette kan være at de ansatte i kiwi blir oppfordret til å ikke gi garantien til dem som er ute etter å misbruke den (ikke lenger mulig siden du ikke får verdien av varen tilbake lengre). Av den grunn så kan smilet lett falle av og den ansatte blir mer seriøs (du oppfatter dette som "surt ansikt"). Når det gjelder datovarer så er det butikkens jobb å luke ut de varene som går ut på dato før en kunde finner den, kanskje den ansatte syns dette var et slags "tap". Endret 6. desember 2012 av Nyph Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Grunnen til dette kan være at de ansatte i kiwi blir oppfordret til å ikke gi garantien til dem som er ute etter å misbruke den (ikke lenger mulig siden du ikke får verdien av varen tilbake lengre). Av den grunn så kan smilet lett falle av og den ansatte blir mer seriøs (du oppfatter dette som "surt ansikt"). Når det gjelder datovarer så er det butikkens jobb å luke ut de varene som går ut på dato før en kunde finner den, kanskje den ansatte syns dette var et slags "tap". Kan så være. Da får den ansatte ta det inn over SEG, og gjøre en skikkelig jobb neste gang. Det er ikke kunden sin feil at det ligger varer som er utgått. Av og til hender det til og med at at jeg finner varer som er utgått for noen uker siden. Det er under en hver kritikk. Dog er det mye styr for de ansatte der jeg bor. De må hente sjefen, eller en annen "ansvarlig" for å ta retur på en vare. Dvs. scanner de en vare to ganger så er det masse venting for meg som kunde hvis ikke det tilfeldigvis er den personen som sitter i kassa som har returkort/nøkkel. Endret 9. desember 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå