Anaio Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Mad jelly på sokkene. Må innrømme at jeg ikke hadde sett for meg deg som blondine tho. Har du ikke sett meg som karnevalkatt tidligere ITT? My socks rocks the world, og Kitty hjelper meg å løfte. True story bro. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ikke som jeg kan huske! Link? Hm, mulig jeg også må skaffe meg noen hello kitty sokker for the luls. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Ikke som jeg kan huske! Link? Hm, mulig jeg også må skaffe meg noen hello kitty sokker for the luls. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1476517&view=findpost&p=20210473 Det er kult å være litt useriøs på trening. Folk mirer, det er helt fantastisk. Er det for feminint har de både Spidermansokker og Bilersokker, begge ville nok gjort susen. Det viktigste er relasjonen, yunno! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ah, hadde ikke sett det nei! Hello kitty er kulere enn spiderman da, selv om bilersokker ville vært ganske fett det også. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Tror jeg må stjele denne ideen, og gjøre treningen mer "gøyal" med "faboulus" sokker osv. Kanskje rosa treningshansker? 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hansker er for pingler, rosa wrist wraps! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Har tatovert kattepotetrykk på underarmen, så jeg føler jeg kjører gjennomført altså! Har Hello Kitty drikkeflaske også Men seriøst: jeg er alltid klar for å løfte når sokkene kommer på. Synes absolutt dere skal få oppleve Kittys styrkende egenskaper! Må være drittøft med bilersokker når man løper da. PATRICK, where you at?! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 "Dude, your form is terrible!" "Who cares about form when you can be FABULOUS!" 5 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Benkpress, 40kgx3, x3, 42.5x3, 40kgx3, x3 Pullups 10 - 7 - 7 - 5 Pushups i slynger +5kg, 8 - 8 - 6 - 6 Facepulls 30kg 3x12 Foroverbøyd roing omvendt grep, 55kgx10, 60kgx10, 62.5kgx10 Planke med roing 3x6/side Var godt motivert, men ble likevel en halvveis økt. Kitty not in mood. Facepulls gjør jeg med strikk, så vektbelastningen er bare sammenliknet med de gangene jeg gjør det med kabel. Tyngre med strikk dog, lettere å få optimal motstand, og jeg tar strikken over og bak hodet for moar aktivering. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Bulgarsk utfall, 37.5kgx6, 40kgx6, x6, 42.5kgx6 Goblet squat 1.5rep, 32kg, 5x5 - SEIGT RDL, 60kgx8, 90kgx8, 92.5kgx8, 95kgx8, 60kgx8 Hanging leg raises 12, 10, 10 Hip thrust, 60kgx10, 62.5kgx10, x10 En arms farmers walk, 30kg, 3x20m God økt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ganske drøye RDL på deg catwoman. 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Takker! Begynner å rive greit i hendene nå, godt ingen ser inni dem, iz not pwetty as a kittehpaw anymoar. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Mange gode løft på deg ja. Gøy å følge med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kanskje du burde legge ut bilde av kittehpaws. Og hjelper det ikke å bruke hansker av en eller annen type? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Actual kittehpaws or Anaiopaws? Hansker? NEVARR. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Tja. Begge deler, så kan vi sammenligne? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen spesiell grunn til at du kun kjører goblet squats? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Det får bli i morgen. Oliver har en historie å fortelle. Det hele begynte med at jeg ikke hadde så lyst på mat. Ikke engang tunfisk, og lot Ludvig og Luna få alt sammen. Vanligvis spiser jeg alt selv og slår dem bort med labben om de prøver seg. Så begynte jeg å ligge slik i senga, og Anaio ble bekymret for om jeg var syk, og satte frem enda mer god mat og drikke. Det førte til at jeg gjorde dette et titalls ganger, vi katter er ikke så gode til å telle, og Anaio ble ganske sur når hun måtte vaske både dag og natt. Det kom nemlig ikke bare ut av munnen min... Så da måtte jeg til veterinæren, da. Med bur og bil og alskens fæle ting. Se så pent jeg sitter og venter på den slemme mannen! Ble litt kvalm mens jeg ventet også, og da skummer det litt. Anaio rakk å ta bilde av meg rett før jeg kastet opp over hele veterinærkontoret. Siden slemme mannen gav meg to sprøyter ble jeg litt slapp, så jeg la meg til å furte under bordet en hel dag. Ikke fikk jeg mat på fire dager heller, bare ekkelt pulver i vann og tabletter stappet ned i halsen både morgen og kveld. Har forsøkt å mase og mjaue hele dagen, men det hjelper ikke. Har hoppet opp i søplebøtten og funnet kyllinglår, og hoppet opp på kjøleskapet og veltet hele matboksen så fem kilo tørrfor smalt utover gulvet, men Anaio har tatt meg på fersken før jeg fikk i meg noe. Nå er jeg nesten frisk da, og får bittelitt mat og ser bittelitt søtere ut. Ikkesant? 4 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Noen spesiell grunn til at du kun kjører goblet squats? Liker det godt, bare. Bytter over til frontbøy på neste program, får se hvordan ryggen tar det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå