Gå til innhold

Anaio skal bli supersterk!


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbet frivillig i Uganda et par måneder, der spiste jeg noe forjævlige greier kokt på vann og litt geitemelk. Strågress/korn av et forunderlig slag. Tok meg et par uker før jeg kunne spise det uten å drukne det i banan. Takker for retraumatiseringen.

 

Edit: Siden jeg nevnte geit. Jeg kjøpte meg en geit der også, for teh lulz. Gunnar.

Edit 2: I hereby present him.

Edit 3: Gunnar viste seg å være jente. Selgeren scammet meg.

post-262464-0-44561400-1363300602_thumb.jpeg

Endret av Anaio
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Trap-bar deadlift, 87.5kgx3, 92.5kgx3, x3, x3, 95kgx3

Glutebridge, 100kgx6, 110kgx6, x6, 112.5kgx6

Reverse crunches 3x10

Baklengs utfall, 32kg, 3x8. (Dette var et helvete med balansen i dag, falt flere ganger)

Glute-ham-raise, 3x10

Ett-beins hyperextensions 2x10

 

Pådro meg strekk i ræva. Det gjør vondt. Ellers fornøyd :)

Lenke til kommentar

Fett gym, ja. Går det an å få drop-in/prøvetime? Trenger et sted å trene i påsken. Det blir enten det, Jans Gym(FUCK YEAH) eller Moov siden jeg kan gjestetrene der.

 

Det er ikke et åpent gym i den forstand at man kan komme og gå som man vil, dessverre. Det er enten enkelttimer med han eller gruppetimer (eller hva jeg nå enn skal si) hvor vi er 3-4 samtidig. Jeg har sistnevnte to ganger i uka, og er superfornøyd med både han, gymmet og oppleggene han lager. Anbefales om du trenger teknikksjekk eller vil lære nye øvelser, i hvert fall. Du kan jo sjekke på nettsiden hans eller på facebook, og sende en melding og spørre? Han pleier å være ganske medgjørlig for å finne rimelige løsninger! (Alternativt kan du komme med et forslag til meg også kan jeg videreføre det).

 

Dagens økt:

Bulgarsk utfall, 35kgx6, 37.5kgx6, x6, 40kgx6

Goblet squat 1.5rep, 30kgx5, x5, 32kgx5, x5, x5

RLD: 60kgx8, 85kgx8, 90kgx8, 92.65kgx8, 60kgx8

Hanging leg raises 3x10

Hip thrust 50kgx10, 55kgx10, 60kgx10

 

Fikk også beskjed av securitasvakt på runden sin om at det ikke var lov å bruke kalt. Svarte "jaaa, det vet jeg" og lekte meg uskyldig. Så slik ut:

post-262464-0-84997900-1363549352_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...