AnewZ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg tenkte akkurat det samme, men lot noen andre få nevne det 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er det en slags tolkning av utsagnet mitt utenfor min fatteevne her, eller? Opplys en stakkars blond jente plis! Som du selv sier, du kuker det bare til. 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 http://rr.eikern.net/wiki/Forbudte_ord,_uttrykk_og_temaer 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Som du selv sier, du kuker det bare til. Jeg skjønner fortsatt ikke! Først tenkte jeg at dere bare tenkte på sex, og jeg er ganske glad i det også altså, god cardio and all, så da svarte jeg Olaf med at det er lov å si hva jeg sa om utsagnet er universelt. Nå begynner jeg å lure på hva slags rare ting dere tror jeg stapper meg med! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nå begynner jeg å lure på hva slags rare ting dere tror jeg stapper meg med! Ganske sikker på at det er kuk, altså. De (ok vi, jeg tenkte det når jeg leste jeg og) er gutter vet du. Tenker bare på å putte pikken inn i her og der og sånt hele tida. 4 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ganske sikker på at det er kuk, altså. De (ok vi, jeg tenkte det når jeg leste jeg og) er gutter vet du. Tenker bare på å putte pikken inn i her og der og sånt hele tida. HØØØØØØY!! Når ble dette et sånt program? 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 HØØØØØØY!! Når ble dette et sånt program? Når du dro inn RR i det hele. Da vet alle hva slags program det er snakk om. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er dette er freaky treningsprogram dere snakker om? 3 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Er dette er freaky treningsprogram dere snakker om? Du, av alle, burde da forstå viktigheten av å jobbe mot et velutviklet kardiovaskulært system! Mange veier til Rom! Endret 12. mars 2013 av Anaio 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg starter alltid dagen med kardiovaskulær egentrening. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er dette er freaky treningsprogram dere snakker om? Da får jeg anledning til å poste denne linken igjen: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1934281.ece Og nå skal jeg slutte å ødelegge tråden din, kattekvinne. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Da får jeg anledning til å poste denne linken igjen: http://ekstrabladet....icle1934281.ece Og nå skal jeg slutte å ødelegge tråden din, kattekvinne. Olivers face when: Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Veldig enig med deg patrick, viktig og både starte og slutte dagen med litt kardiovaskulær egentrening, bra for grepstyrke og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Veldig enig med deg patrick, viktig og både starte og slutte dagen med litt kardiovaskulær egentrening, bra for grepstyrke og. Selv sløser jeg ikke bort testosteron og broteins ut på den måten der. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Selv sløser jeg ikke bort testosteron og broteins ut på den måten der. Broteins are good for gainz, og sharing is caring. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg starter alltid dagen med kardiovaskulær egentrening. Det har jeg folk til å gjøre for meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det har jeg folk til å gjøre for meg. Jeg har vansker med å finne en treningspartner som klarer den samme intensiteten som meg Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Avslutter denne seksuelle trakasseringen med en observasjon fra Bret Contreras; "Certain female sexual positions might contribute to women possessing good hip mobility and pelvic control (ex: ones that have the woman in a deep squat position, ones that have the woman in a bridge position, ones that have the woman rocking their hips back and forth, etc.)" Tusen, tusen takk for meg! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Regner med at "I rock my hips back and forth" blir Willow Smiths nye singel når hun en gang blir myndig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå