Gå til innhold

Anaio skal bli supersterk!


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittøkt i dag. Skylder på kombinasjonen av mark i går, dumt å gå 15km før økta og general meh-mood all day. En dråpe i havet får man tåle :)

 

En-arms skulderpress, 12kg, 5x4.

En-arms roing, 22kg, 4x8.

Militærpress, 25kg, 3x5 (wtf?).

Foroverbøyd roing, 50kgx10, 55kgx10, x10

Let me ups, 3x10

Pushuos 20, 15, og litt øving på spidermanpushups som er det jeg egentlig skal ha på denne dagen. #sotechnical

Lenke til kommentar

Benkpress, 40kg, 5x4.

Pullups, 10, 8, 6, 5.

Pushups i slynger, 10, 8, 7.

Foroverbøyd roing med underhåndsgrep, 50kgx10, 55kgx10, 57.5kgx10.

Facepulls 35kg, 3x12.

Planke med roing, 3x6/side.

 

Benken er tyngre med de tykke gode Eleikostengene enn de "vanlige" olympiastengene, dunno why. Har ikke tatt pullups på to og en halv uke, så er fornøyd med no gainz lost. Planke med roing raped my core, anbefales til alle som vil trene både antirotasjon og stabilisering :)

Lenke til kommentar

Antar det føles tyngre fordi du ikke er vant med det (nervesystemet responderer litt "wtf, uvant ass")

 

Tatt i betraktning at jeg gjør 50% med vanlig stang og 50% med den tykke, burde det ikke være nevrologisk tilpasning. Mulig grepet er annerledes? Tungt, hvertfall!

Lenke til kommentar

Mener at selv bittesmå forandringer i den "lenka" om man kan kalle det det som utgør ett løft kan gjøre veldig mye med hvor tungt det føles ut.

 

Husker første gang jeg skulle dra 130 i sumo-mark var det styggtungt, enda jeg var vant med både sumo-bøy og dro 150 i vanlig mark, 2 økter senere gikk 10*130 som en lek.

 

Er kun synsing/brosciense fra min side, skal ikke se bort ifra at jeg tar feil. :p

Lenke til kommentar

Bulgarsk utfall, 32.5kgx8, 35kgx8, x8, 37.5kgx8

Goblet squat 1.5reps, 30kg, 5x5 (fyfaen hvor tungt 1.5rep er..)

RDL 80kgx10, 80kgx10, 85kgx10

Hanging leg raises 3x10

Hip thrust, 50kg, 3x10

En-arms farmers walk 30kg, 3x10m/side. Var tungt for grepet etter RDL og leg raises.

 

God økt, godt trykk :)

Lenke til kommentar

 

 

Er det egentlig lov å si?

 

Hva er 1.5rep? Nei, jeg vil ikke google.

 

Det er lov å si om det er en universell påstand uavhengig av tolkning, noe det er ;)

Man går til bunnposisjon litt under parallell, går opp til kvartbøy og ned igjen til bunnposisjon før man går helt opp. Altså det tyngste ROM'et twice. Painz.

Lenke til kommentar

Man går til bunnposisjon litt under parallell, går opp til kvartbøy og ned igjen til bunnposisjon før man går helt opp. Altså det tyngste ROM'et twice. Painz.

 

Det må prøves i zercher squats (har ikke tunge nok manualer for goblet) etter neste mark-økt.

Må jo gi latterlig pump. :p

Lenke til kommentar

 

 

Det må prøves i zercher squats (har ikke tunge nok manualer for goblet) etter neste mark-økt.

Må jo gi latterlig pump. :p

 

Anbefales! Grunnen til at jeg tar 1.5 rep er nettopp mangel på tunge nok manualer om jeg skulle kjørt vanlig. God aktivering i baken og ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...