findecano Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hei. Av å til etter å ikke ha brukt datamusa/tastaturet på en stund så kommer en kontinuerlig "ding" lyd. Den pleier å gi seg etter en stund, jeg har ikke installert noe som kunne ha forårsaket det, jeg aner ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ingen dialogboks som kommer opp? Ikke trykk på shift-tasten fem ganger, det kan være at du aktiverer trege-taster funksjonen. - Bekk Lenke til kommentar
findecano Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Nei, ingenting som kommer opp, kommer bare borti datamusa så kommer lyden. Har kobla ut og kobla inn igjen, fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan virke som en dialogboks som krever at du trykker på den kommer opp, men uten at du ser det. Jeg vet ikke helt hvordan man kan finne ut av dette faktisk. Vent litt og se om noen andre har et skjult triks i ermet her! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det trrådløst tastatur og mus du har? Eller er de koblet til en USB hub? Hadde en lignende problem selv for en stund siden da jeg brukte en trådløs mus på den bærbare. Etter en stund uten bruk, begynte det å "pinge" og "dinge" i vilden sky og ingen dialog boks. Så snart jeg begynte å bruke musen igjen, ble det stilt. Mistenker at det skyldes at musen falt ut hvis jeg ikke brukte den på en stund, men Windows fant den igjen, og slik holdt det på en stund. Kan tyde på noe av det samme for din del etter som du ikke ser en dialog boks, det er fordi USB enheten er allerede registrert, men når du ikke bruker musen, faller den ut, blir gjenfunnet, faller ut, blir gjenfunnet, etc, etc. Lenke til kommentar
findecano Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Nei, er ikke trådløst og heller ikke koblet til hub, de 2 er koblet direkte til maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå