Lucifer 666 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Har mange bilder på dropboxen min på samsung galaxy s3, men jeg har ofte brukt for å vite når bildet er laget / tatt. Noen spm vet hvordan jeg får opp info om bildefilen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hei. Jeg har også en S3, og jeg bruker også dropbox. På dropbox får bildene mine navn som dette: 2012-11-25 12.42.48.jpg Dette er altså datoen og klokkeslettet bildet ble tatt, ikke når det ble lastet opp på dropbox. På telefonen heter bildet: IMG_20121125_124248.jpg Altså også dato og klokkeslett, men på en annen form. Jeg bruker den automatiske opplastningen av bilder jeg tar til dropbox, og jeg har ikke endret noen innstillinger. Du kan også laste ned bildet fra dropbox, åpne det, høyreklikke et sted på bildet, og velge Egenskaper. da vil det komme opp når bildet er tatt der. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Bilder som er tatt me telefonen er greit nok, de får datotag i navnet. Men i dropboxen er mange bilder tatt med forskjellige kameraer og har alle slags navneoppbygging. f.eks DSC_2035 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da tror jeg nok eneste måten er å laste det ned, og se om det er noe data som er lagret i bildet, som kommer frem når man høyreklikker på det og velger "Egenskaper". Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Takk for hjelpen :-) Hadde håpet det fantes en enklere løsning, men jeg får klare meg med det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå