Zeph Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Her skal det diskuteres Mat med stor M! Mat avgjør mye når en skal trene. Opp i vekt, ned i vekt, bygge muskler osv. Planen med tråden er å dele erfaringer med mat. Bilder av dine retter, gjerne med en forklaring på hva som er oppi og hvordan du tilberedte det. Kan òg ta med macroinformasjon (kalorier, protein, karbohydrat, fett osv...). Det er lett å havne i en fast rutine dag ut og dag inn. I denne tråden kan du få tips og triks til nye måter å spise riktig. Hva har du spist i dag? Var det godt? Hvordan tilberedte du det? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ganske mye kjedelig mat på meg for tiden. Avsluttet akkurat matinntaket med to store hamburgere. Gode var de og! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Denne tråden kan jeg like. Håper macroer og fremgangsmåte evt. link til oppskrift blir lagt ved. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dagens siste måltid bestående av: 400g kalkunbryst, 70g nudler og litt salat beståene av mais, rødløk, agurk og salatblader - tok litt av det jeg hadde. Og ei flaske Stella attåt. Så et glass helmelk med oboy til filmen (Fantastic Mr Fox). Orker ikke finne macros, men det er ca 80+ proteiner - som er alt som er verdt å nevne. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kan vi prøve å holde denne tråden fri for sånn super duper avansert mat med hundre ingridisenser sånn som på fitnessbloggen? Er ute etter hardcore muskel mat.... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Eller så kan vi legge all tekst utenom bilde i spoiler, og utenfor spoiler si vanskelighetsgrad og smak. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Eller så kan vi legge all tekst utenom bilde i spoiler, og utenfor spoiler si vanskelighetsgrad og smak. Høres kjekt ut! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ironisk eller var du enig? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Burger av 400g karbdeig, egg og litt lettost dandert på noen highcarbs motherfuckings fine burgerbrød Endret 28. november 2012 av discostu Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 750g kalkunfilet fylt med pesto og westfaler-skinke 1kg potetmos et lass med rosenkål og brokkoli og en god del frukt. klementinkjøret har begynt igjen <3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 I morgen skal jeg kjøre 300 gram biffstrimler (er vel i overkant av 60 gram proteiner), tacokrydder, et par pitabrød + grønnsaker som jeg liker. Enkel og proteinrik middag. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gradis te frokost i alle fall Får se vidare kva dagen bringer Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 To egg, to frukt, fire skiver brød med kjøttpålegg og en boks tunfisk blir dagens frokost. Gidder ikke legge ut bilde av akkurat dette. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Begynte morningen idag med arme riddere laget av en skvett med melk og 4 egg, etterfulgt av en shake. Til middag blir det nok en gang kyllingfiléer med grønt tilbehør, siden pengene ikke strekker så langt for tiden.. Endret 1. desember 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Lenge siden det har vært noe posts her nå! Bumper denne tråden med dagens frokost: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 200g frosne jordbær, 150g frossen mango, 50g frosne skogsbær, 4-5dl juice, 2-3dl heilmjølk, 2 bananer, 1 boks Cottage Cheese. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 100g skinke, litt sennep, 1 kokt egg, 1 skive ost, 1 skive brød, 1 boks cc med 15g honning! lunch! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kjøpte 3kg ribbe i går. Skal langtidssteke den så den blir mør som smør. Så skal jeg spise hele. HELE. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå