Tomle Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen som bruker Telenor sin tjeneste for å sende SMS via web eller Outlook? Selv har jeg innstallert deres Outlook plugin som i og for seg er ganske fin, men den pokkers serveren til Telenor er ute av drift stadig vekk. Sånn ca 1 av 4 ganger funker den ikke og det kan være flere ganger om dagen. Og den Outlook saken er slik at skriver du melding og den ikke får kontakt med server så avslutter applikasjonen og meldingen forsvinner.... argh! Noen andre som begynner å bli lei? Har faktisk vært slik ihvertfall over 1 år og jeg har sendt mail til Telenor og de sier de er klar over problemene og at det er veldig komplekse årsaker. My ass. Men, Netcom er alltid en reddende engel for Mother har aldri feilet! Eneste grunnen til at jeg holder ut med Telenor er den Outlook plugin saken, men den synger på siste verset. Finnes det andre operatører som tilbyr noe sånt som den Outlook saken? Dagens utblåsing.. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Eneste grunnen til at jeg holder ut med Telenor er den Outlook plugin saken, men den synger på siste verset. Finnes det andre operatører som tilbyr noe sånt som den Outlook saken? Samme her. FAktisk eneste grunnen til at jeg fremdeles bruker telenor. Har brukt outlook-pluginen ca et år nå og er egentlig veldig fornøyd, selv om den til tider ikke virker ( sånn som akkurat nå ). Håper andre operatører kommer med noe lignende snart. Dessuten synes jeg at det er glimrende å kunne se regningen på nett. Andre som tilbyr dette? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Easy sms har noe outlook greier. http://www.easysms.no/bilder2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå