Gå til innhold

Eksorsisme lever i beste velgående!

SirEmanon

Anbefalte innlegg

Jeg har vært av den oppfatning at eksorsisme er noe som ikke er eksisterende og kun finnes i bøker og filmer fra Hollywood.

Men så feil kan man ta!

Er du interessert i å vite mer vil jeg anbefale faktaprogrammet Eksorsisten i det 21-århundre på NRK-nett Tv.

Det er altså fortsatt personer som går rundt og tror at demoner kan ta over kropp og sinn. De kan tale flytende på fremmende språk, tåler ikke å se krusifiks, skålder dem med vievann, uante krefter o.l. Fytti fy….psykiske lidelser er ikke greit…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså fortsatt personer som går rundt og tror at demoner kan ta over kropp og sinn. De kan tale flytende på fremmende språk, tåler ikke å se krusifiks, skålder dem med vievann, uante krefter o.l. Fytti fy….psykiske lidelser er ikke greit…

Det meste som er funnet opp av kultar, religionar, overtru osv. finnes det personar her i verda som trur på eller utøver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når vi snakker om demoner og eksorsisme, har noen sett filmen Constantine? Haha yeaah det burde være oss Kristnes favoritt helt, går rundt å skyter demoner med en shotgun formet som et krusifiks og hele pakka, epic. Det er min personlige Kristne actionfilm/actionhelt

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har vært av den oppfatning at eksorsisme er noe som ikke er eksisterende og kun finnes i bøker og filmer fra Hollywood.

Men så feil kan man ta!

Er du interessert i å vite mer vil jeg anbefale faktaprogrammet Eksorsisten i det 21-århundre på NRK-nett Tv.

Det er en djevel i alle, SirEmanon

Lenke til kommentar

....

Healing, spåkoner, "snakke med døde seanser". homwopati, telepati, og mye annet Bullshit (er et program som heter Penn & Teller: BULLSHIT som tar opp slike ting og viser hvor mye scam alt det der er, inkludert eksorsisme).

Det er ikke folkene som blir lurt av slike sjarlatanere og kvikksalvere som man skal hate, men disse folkene som gjør skade, eller forhindrer reell hjelp ved å tilby "alternativer" som er religøst, spirituelt eller annet, for å tjene gryn.

Siden tilstedeværelsen av mystiske/magiske/mirakuløse krefter aldri har blitt dokumenter (og MTP James Randi Educational Foundation sin 1 million dollar som venter på noen som kan bevise slike ting, så burde det være noen der ute som ville klart det de siste 30 årene). Så eksorsisme er i beste fall en placeboeffekt, mens i værste fall er det en traumatiserende og av og til dødelig, opplevelse for personen som skal "befries".

At folk godtar pisspreik for sannhet skremmer meg alltid!

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...