Murillio4 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hei! skal bygge pc og så har jeg fått ambefalt Asus P8Z77-V Deluxe er den bra til feks. BF3 gaming på ultra allt? eller har ikke motherboardet så veldig mye å si i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har brukt det i 2 pcer nå. Og om den er god på bf3 gaming på ultra alt som du såfint sier så kommer det veldig an på hva du setter på hovedkortet. Det vel et rimelig og godt hovedkort i mellomklassen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 ntel® Core™ i7 3770k og Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 setter jeg på den, ser det bra ut? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 7970 anbefales ihvertfall. Prosessoren er veldig bra. Kjempekombo ser det ut som for meg. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, Asus P8Z77-V Deluxe er et flott hovedkort. Nå har ikke hovedkort så mye å si på ytelsen lenger. Det som er viktig er å finne et hovedkort som støtter dine behov. Slik som USB 3.0, antall skjermkort du skal bruke, RAID kontrollere osv. Overklokkingsmuligheter kan også være et behov. Det er ikke vits å bruke penger på finesser du ikke kommer til å bruke, fordi idag er hovedkort et hovedkort og det er ingen store skiller lenger. Så dersom Asus P8Z77-V Deluxe dekker dine behov (som den burde gjøre) og er innefor budsjett - er det bare å kline til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå