BadBoyBubba Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg bruker Windows XP og har fjernet preview funksjonen av avi filmer i regedit. Dette har jeg gjort for lenge siden og alt har fungert fint... Men plutselig i dag så funker det ikke å spille av noen avi filmer... Skjermen flakker og CPU går til 100%. Har registrtert at det er explorer.exe som bruker systemressursene. Problemet oppstår samme hvilken mediaplayer jeg bruker (Winamp, Bsplayer og mediaplayer) Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 manglende avi-index? kan være ei ukomplett avi-fil... prøv å bla frem til fila i wincommander og åpne i avipreview(del av kazaa) hvis avi-fila opnes over(microsoft)nettverk til bsplayer....vent.... hvis divx : installer divx4.x eller divx5.x/slett %winsysdir%L3codeca.acm" og "%windir%system(32)l3codecx.ax (korrupte codecer) , deretter divx3.alpha og xvid(2) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Eller du kan ta knekken på problemet for godt, hvis du høereklikker på linken under og velger "Lagre mål som" Når den er lastet ned til en plass der du vet at du har den. Høyereklikker du på den og velger innstaller.Da gjør den en endring i registeret slik at problemet forsvinner. Her er adressen:http://zappa.halden.net/~memorx/xpfix/XP-AVIFIX.inf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå