Truman Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Trenger man spesielle drivere for å spille GLQuake (quake 1) med geforce?? jeg har prøvd å kjøre det, men det står at den ikke finner glide2x.dll.. er det noen som vet hvor jeg finner slike drivere, viss de finnes? Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Glide, er ikke det bare støttet av 3dfx kort? Lenke til kommentar
styggen Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 opengl32.dll som leveres med glquake er skrevet for 3dfx, og bruker glide2x.dll, som følger med en 3dfx Voodoo driverinstallasjon. Du må fjerne opengl32.dll fra quake-katalogen; og muligens kopiere opengl32.dll fra windowssystem32 hit. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 jepp tror faktisk det funker. :smile: brukte den metoden til å fake openGL uten 3dfx engang i tiden. fikk 1-4 fps... hehe... :smile: men, det funka da.. Litt useriøst men, synes jeg bare måtte skrive det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå