Gå til innhold

Spørsmål Anngående Spillene i Sony Ericsson T610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir nok ganske så vanskelig. Selvfølgelig vil ikke spillprodusentene at du skal kopiere spillene du har kjøpt for at du så muligens skal dele dem med andre (riktignok kan noen av de kjøpte spillene bli låst mot telefonens IMEI-nummer). Derfor har de presset Sony Ericsson til å utelate muligheten for å kopiere spill fra telefonen, på samme måte som mobiloperatørene i Europa ikke ville at SE skulle legge inn støtte for Sockets (Instant Messaging). Konsekvensen blir jo at du ikke får anledning å ta sikkerhetskopi, noe man har rett til ifølge norsk lov.

Les mer om dette hos Esato.

Lenke til kommentar
Går helt fint det med Bluetooth adapteret jeg bruker! Har backup av alt jeg! Spill,themes og ringelyder!

Kunne du da vennligst ha vist oss hvordan du gjør dette? Jeg understreker at dette gjelder kopiering av spill FRA telefonen TIL PCen, ikke omvendt (som går sjitgreit både vha BT-software og SendFile). Tipper at du bare har "sikkerhetskopiert" gratisspill lastet ned fra nettet, ikke dem du har kjøpt for kr 30 hos f.eks Mophungames.

Lenke til kommentar
Går helt fint det med Bluetooth adapteret jeg bruker! Har backup av alt jeg! Spill,themes og ringelyder!

Kunne du da vennligst ha vist oss hvordan du gjør dette? Jeg understreker at dette gjelder kopiering av spill FRA telefonen TIL PCen, ikke omvendt (som går sjitgreit både vha BT-software og SendFile). Tipper at du bare har "sikkerhetskopiert" gratisspill lastet ned fra nettet, ikke dem du har kjøpt for kr 30 hos f.eks Mophungames.

Har backup av alle jeg har fått tak i på Mophungames ja! og dette er ikke gratis spill men fullversjoner som courier bob, Syndroid, Captain Lunar. Qsoccer osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...