Shadowfax Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har hatt en 3com office connect hub/ruter med innebygget isdn modem i 4 år nå og har kun støtt på mindre problemer med å begrense antallet oppringninger, men nå har ruteren begynt å stenge nettverkstjenestene fra portene, en etter en. Maskinen sier den er koblet til nettverket og ruteren sier maskinen er koblet til, men jeg kan ikke koble til verken internett eller noen andre maskiner på nettverket. MEN; hvis jeg bytter om på kablene slik at maskinen bruker en annen port, fungerer det igjen. Men nå går jeg tom for porter å velge mellom......har bare én port igjen som virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå