minimum payne Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 tipper dere skjønner hva jeg lurer på, har en video fil, med navn *****.ogg men når jeg forsøker å spille den av, kommer det bare lyd, ikke bilde. kan noen av dere fortelle meg om et program som kan spille denne av. evntuellt en codec. jeg har win2000 som fundament for mine programmer. all takk til den som hjelper meg på min vei mot seing av filmen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg vet det ikke, men jeg har et tips til hvordan du kan finne det ut. Last ned programmet Gspot (ingen "morsomme" kommentarer) og analyser filmen. Da får du vite hvilken codec den bruker. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 *.ogg er ikke en videofil. Det er en OGG Vorbis musikk fil! Den samme "containeren" kan brukes til video, men da har den filendingen *.ogm Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 *.ogg er ikke en videofil. Det er en OGG Vorbis musikk fil!Den samme "containeren" kan brukes til video, men da har den filendingen *.ogm Opera krasjet da jeg var nesten ferdig med innlegget, så jeg gidder ikke skrive alt om igjen.Kort fortalt: *.ogg er som du sier et kontainer-format (andre eksempeler på kontainer-format: *.avi, *mp4, *.asf og *.wav), men det kan inneholde video og fremdeles hete *.ogg. Se FAQ på hjemmesiden til Ogg Vorbis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå