hahyt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Har en pc som jobber veldig tregt på internett og lurer på om noen kan se hva som bruker kapasiteten? Er ikke noe feil med trådløs router, da den fungerer bra med andre pc'er. Legger ved klipp av prosessbruk. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Funker det bra med kablet nett? Mange slike problemer løses med oppdatering av driver til trådløskortet (helst fra produsenten av kortet, ikke PC-produsenten). Lenke til kommentar
hahyt Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 samme med kablet nett. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du må bruke litt andre verktøy. Bruk Google og se om du finner et verktøy som viser hva som bruker nettverk på din pc. Er det tregt på andre maskiner selvom din er på nett og er treg? - Bekk Lenke til kommentar
hahyt Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Du må bruke litt andre verktøy. Bruk Google og se om du finner et verktøy som viser hva som bruker nettverk på din pc. Er det tregt på andre maskiner selvom din er på nett og er treg? - Bekk Hvilke andre verktøy? Og andre maskiner er ikke trege, selv om min er. Og ja jeg har googlet masse, men finner ikke noe hjelp som hjelper. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvilke andre verktøy? Og andre maskiner er ikke trege, selv om min er. Og ja jeg har googlet masse, men finner ikke noe hjelp som hjelper. Prøv denne, er Microsoft sitt eget verktøy. http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.microsoft.com%2Fen-us%2Fdownload%2Fdetails.aspx%3Fid%3D4865&ei=sLy1UP-JMaOJ4gS-84CwCw&usg=AFQjCNGHpuNa95BwPYBZ6M8dDVIUBhIL3A Installer den, logg av maskinen og logg på igjen (for at verktøyet skal oppdage nettverksadapterne på maskinen din) Når dine adaptere er listet opp trykker du new capture! Se om det er noen programmer som bruker mye linje, og legg ut loggen her. - Bekk Lenke til kommentar
hahyt Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Vet ikke helt hva jeg skal legge ved, men prøver dette: Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Takk, så ingenting der jeg ihvertfall. Kan du trykke ctrl alt del og åpne oppgavebehandling? Trykk så på den fanen som heter nettverk/ytelse der. Lenke til kommentar
hahyt Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Her er nettverk og ytelse: Lenke til kommentar
hahyt Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Test på hastighet på pc og Iphone, en veldig stor forskjell: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå