dostojevski Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Personlig trodde jeg ikke det fantes mer stillegående kjølere i vanlig handel til såpass raske prosessorer. Vann? KVM-switch? HVis du finner en løsning på dett problemet tror jeg det vil ha almenn interesse. Keep us posted. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Strømforsyninga mi er faktisk lydløs, dvs. den blir hvert fall kraftig overdøvet av seagate-harddisken min, men harddisk må man jo ha... Det var jo en snodig måte å formulere deg på. Man skulle jo tro at du mente at harddisken bråket. Nok om det, det var ikke problemet ditt likevel da. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hva som oppfattes som støy er individuelt, selv har jeg Zalman CNPS7000ACU som ifølge spec'en er oppgitt til 20dB. Jeg bruker forøvrig Zalman viftestyring på maskinen, og for CPU-viftens del er den godt hørbar på full guffe, noe jeg sjelden anser nødvendig. På laveste innstilling derimot er den knapt hørbar. Anbefales. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Hei, takk for forslaget om viftestyringa! Tenkte ikke på det,jeg. Har jo ikke mer enn 35 grader på idle nå, mao mye å gå på. Det er jo når jeg sitter og skriver, bruker Internett ol. at vifta er irriterende. Ved spilling og sånn har det ikke så mye å si. Da fortsetter jeg å bruke silent twin vifta, og setter ned hastigheten på viftene istedenfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå