oon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hei. Pcen jeg kjøpte,bygde og overklokket for en liten stund siden har virket helt knirkefint frem til idag,her er problemet: Satt å så på en serie da jeg hørte "usb tilkoblet/frakoblet lyden" så jeg sjekket hva det var for noe, da hadde jeg mistet tilkoblingen til min usb internett adapter. Startet maskinen på nytt, isteden for å bruke 5 til 10 sek som den pleier å bruke brukte den litt over 1 min på å starte opp, alle programmene virker men bruker ekstremt lang tid på å starte opp. Fks å åpne en mappe tar 5 sekund før den er loadet skikkeligt inn i bildet, og det er helt umulig å se på en film pga av all laggen. Prøvde å se om cpuen min var for varm men den var stabilt på 35 grader, samt prøvde jeg å slå av overklokkinga (4.4ghz) tilbake til 3.5ghz men den var forsatt like treig. Ingen feilmeldinger, virus eller noe som helst uten om at wireless usb adapteret ikke virker. Hva er galt? Her er specs: FRACTAL DESIGN R4 BLACK INTEL CORE I7 3770K 3.5 GHZ NOCTUA NH D14S GIGABYTE Z77 UD3H GIGABYTE GTX 680 OC 4GB SEAGATE BARRACUDA 2TB 7200RPM SAMSUNG 830 SERIES 128GB SSD CORSAIR 16GB DDR3 1600MHZ CORSAIR AX 750W PROFESSIONAL SERIES GOLD MODULAR MICROSOFT WINDOWS 7 PREMIUM 64BIT Endret 27. november 2012 av oon Lenke til kommentar
oon Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Tok en systemgjenoppretting fra igår 00.00, og nå fungerer er den merkelig nok helt normal igjen. Jeg klager selfølgelig ikke over det men skulle gjerne visst hva som gjorde det. Eneste jeg har gjort siden det tidspunktet er å installere nyeste driveren til Ccleaner og Msi afterburner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå