Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen ubrukelig treg etter omstart

Anbefalte innlegg

Hei.

Pcen jeg kjøpte,bygde og overklokket for en liten stund siden har virket helt knirkefint frem til idag,her er problemet:

Satt å så på en serie da jeg hørte "usb tilkoblet/frakoblet lyden" så jeg sjekket hva det var for noe, da hadde jeg mistet tilkoblingen til min usb internett adapter.

Startet maskinen på nytt, isteden for å bruke 5 til 10 sek som den pleier å bruke brukte den litt over 1 min på å starte opp, alle programmene virker men bruker ekstremt lang tid på å starte opp. Fks å åpne en mappe tar 5 sekund før den er loadet skikkeligt inn i bildet, og det er helt umulig å se på en film pga av all laggen.

Prøvde å se om cpuen min var for varm men den var stabilt på 35 grader, samt prøvde jeg å slå av overklokkinga (4.4ghz) tilbake til 3.5ghz men den var forsatt like treig.

Ingen feilmeldinger, virus eller noe som helst uten om at wireless usb adapteret ikke virker. Hva er galt?

Her er specs:

FRACTAL DESIGN R4 BLACK

INTEL CORE I7 3770K 3.5 GHZ

NOCTUA NH D14S

GIGABYTE Z77 UD3H

GIGABYTE GTX 680 OC 4GB

SEAGATE BARRACUDA 2TB 7200RPM

SAMSUNG 830 SERIES 128GB SSD

CORSAIR 16GB DDR3 1600MHZ

CORSAIR AX 750W PROFESSIONAL SERIES GOLD MODULAR

MICROSOFT WINDOWS 7 PREMIUM 64BIT

Endret av oon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en systemgjenoppretting fra igår 00.00, og nå fungerer er den merkelig nok helt normal igjen.

Jeg klager selfølgelig ikke over det men skulle gjerne visst hva som gjorde det.

Eneste jeg har gjort siden det tidspunktet er å installere nyeste driveren til Ccleaner og Msi afterburner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...