KvN Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Topic sier vel det meste! har en P4 2.4c, men i bios står det CPU Frequency 1.2 GHz, er dette riktig, fikk også bare 4500 på CPU'en i PCmark02? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Set fsb til 200mhz i bios så skal alt være klart Lenke til kommentar
KvN Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 hmm... den står på 200 da, men det er på sånn at PCn "bestemmer", kanskje hvis jeg skirver det selv, kanskje det bare er en bug? Men en ting, jeg satte: CAS latency på 2 RAS to CAS Delay på 2 RAS precharge på 2 Men da jeg savet og restarta begynte PCn og hyle med lange pip, så et mellomrom så et laaaaaangt pip igjen.. hvorfor skjedde dette? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 hmm... den står på 200 da, men det er på sånn at PCn "bestemmer", kanskje hvis jeg skirver det selv, kanskje det bare er en bug? Men en ting, jeg satte: CAS latency på 2 RAS to CAS Delay på 2 RAS precharge på 2 Men da jeg savet og restarta begynte PCn og hyle med lange pip, så et mellomrom så et laaaaaangt pip igjen.. hvorfor skjedde dette? Ganske enkelt minnebrikkene taklet ikke de timingene du satte. De takler ikke så stort press Lenke til kommentar
thorman Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Topic sier vel det meste! har en P4 2.4c, men i bios står det CPU Frequency 1.2 GHz, er dette riktig, fikk også bare 4500 på CPU'en i PCmark02? Som du ser har jeg samme MB og CPU som deg. Min cpu ble også lest som 1.2 inntil jeg satt; N/B Strap CPU As til PSB800 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har du husket å satt cpuèn til 800 mhz i biosen :o Lenke til kommentar
thorman Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ... fikk også bare 4500 på CPU'en i PCmark02? Det er nok noe feil ja Med allt på default settinger og et par apps i bakgrunnen, cpu og minne uklokket for øyeblikket, så fikk jeg 5956 med samme CPU og HK ... Ellers er vel tema både dobbelpostet og feilpostet (les retningslinjer), søk på "pcmark" og du finner egne poster for pcmark02 scores. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå