KRIZx Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Har lastet opp alle filene til nettsiden min, nettsiden er scriptet i PHP. Men når jeg går inn på nettsiden mittdomene.org/ så får jeg en internal server error (500) Er det serverfeil eller er det en feil i index / config.php filen min? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Har du en .htaccess fil? Det kan være denne det er noe feil med. Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Ja jeg har en .htaccess fil. ErrorDocument 403 /restart.php ErrorDocument 404 /404.php Options +FollowSymlinks RewriteEngine on RewriteRule ^game/(spillerprofil|spiller|s)/(.+)$ http://mittdomene.org/?side=spillerprofil&name=$2 [NC] IndexIgnore * Ser du noen feil i .htaccess filen? Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Ja jeg har en .htaccess fil. ErrorDocument 403 /restart.php ErrorDocument 404 /404.php Options +FollowSymlinks RewriteEngine on RewriteRule ^game/(spillerprofil|spiller|s)/(.+)$ http://mittdomene.org/?side=spillerprofil&name=$2 [NC] IndexIgnore * Ser du noen feil i .htaccess filen? Vil bare informere om at scriptet mitt fungerer kjempe fint i localhost, men ikke på selve serveren.. har ett webhotell. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Ikke egentlig nei, jeg har selv en nettside der jeg et par ganger har fått 500 Internal Error, jeg prøvde mye, til slutt løste det seg da jeg bare slettet .htaccess filen. Anbefaler deg å ta en backup av filen hvis du vil prøve det samme. Endret 27. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Hmm, ikke gøy.. Prøvde å slette .htaccess filen uten noen endringer, så det er kanskje en server feil fra leverandør da eller? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvor hoster du hen? Ta kontakt med kundeservice, så får de nok feilsøket problemet og gi deg en løsning Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Hoster på servetheworld Har ikke tenkt over det før du sa det nå haha.. men ja skal få snakket med de i morgen. Om det ikke ordner seg da så poster jeg ett innlegg i denne tråden i morgen Takk for all hjelp frem til nå ! Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Hoster på servetheworld Har ikke tenkt over det før du sa det nå haha.. men ja skal få snakket med de i morgen. Om det ikke ordner seg da så poster jeg ett innlegg i denne tråden i morgen Takk for all hjelp frem til nå ! Slapp da å snakke med kundeservice, fjernet alt fra FTP og la inn alt på nytt igjen uten .htaccess filen. La deretter .htaccess filen inn etter alt var lastet opp. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Til info: Man får 500 server-error om man har feil i PHP-fila og PHP ikke er konfigurert til å outputte error-meldingen. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser du har satt tråden som løst, kanskje er det andre som har hatt samme problem som er på utkikk etter svar. Så det å skrive hva problemet var, og hva løsningen ble, er en god idè 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå