Cuneax Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 PayPal-grunnleggeren planlegger egen koloni på den røde planeten. Milliardær vil sende 80 000 mennesker til Mars Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg liker det med å reise til andre planeter osv. Men betale SÅ mye, for å oppleve en rød, kjedelig ørken. Og nå må vi ikke glemme internett, ingen nye spill? Ingen tek.no? Jeg tror jeg blir her jeg 3 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Trot jeg ville vært blandt de 99 999 som ikke ville reist jeg også ^^ Om det hadde vært überfett lønnet, og mulighet for korttidsopphold, type 2-4 års arbeid der oppe kunne det kanskje vært mer aktuelt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg liker det med å reise til andre planeter osv. Men betale SÅ mye, for å oppleve en rød, kjedelig ørken. Og nå må vi ikke glemme internett, ingen nye spill? Ingen tek.no? Jeg tror jeg blir her jeg Kommunikasjonsatelitter hadde nok blitt fikset relativt fort, problemet er mer den grusomme 20-minutters delayen. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kommunikasjonsatelitter hadde nok blitt fikset relativt fort, problemet er mer den grusomme 20-minutters delayen. Ja. Ingen online spill Og hastigheten ville nok vært veldig begrenset xD Lenke til kommentar
smilix Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 nasa lager jo en ny internett som kalles Det interplanetariske internettet så jeg tror vi kan jo spille online på mars selv om det er ikke så mage personer å spille med for det kommer til å bli 80 000 personer der og jeg tror mars får en internett også kun for marsborgene Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ikke så negative dha..... kan da ha LAN med 80 000 stykker Så man MÅ ikke ha inet... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Men da kommer jo alle spillprodusentene til å kreve at du har internettforbindelse for å spille offline, slik mange gjør idag Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ville kanskje vært interressert, men å sannsynligvis ikke komme tilbake, ville jeg ikke vært intereressert i. Dessuten turen vær vei ville tatt lang tid. Tviler på at det ville blitt brukt romferge til Mars, tror heller det ville blitt noe som endte opp i bane og at man brukte andre farkoster til siste delen. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Foressten snakker om tregt internett om man er på Mars og serveren er på Jorda. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Foressten snakker om tregt internett om man er på Mars og serveren er på Jorda. Da må vi flytte alle servere ut på Mars, så reiser nok alle gamerene ut dit for å slippe lag :p Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skal han liksom sponse dette prosjektet da eller? Hva er planen? Jeg kan ikke skjønne at han har nok penger til å sponse kostnaden per person - 500 000 dollar, for jeg har liten tro på at han får sent folk ditt for skarve 500 000 dollar per hode. AtW Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 nasa lager jo en ny internett som kallesDet interplanetariske internettetså jeg tror vi kan jo spille online på mars selv om det er ikke så mage personer å spille med for det kommer til å bli 80 000 personer der og jeg tror mars får en internett ogsåkun for marsborgene Ein restriksjonsfri internett kanskje? Eller ein meir ala. Nord-Korea? Lenke til kommentar
smilix Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da må vi flytte alle servere ut på Mars, så reiser nok alle gamerene ut dit for å slippe lag :p eller lager vi flere servere på Mars da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg