Skiboms Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Kom over denne siden : http://www.bersvendsen.com/stillhet/ Sign dere inn, og støtt opp.. (Det er ikke min side) Annonser med lyd, gjør at jeg ikke kan surfe på nett samtidig som jeg spiller musikk på PC'n.. HAT Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ja, en gang stakk jeg innom dagbladet.no, og de hadde en reklame som var driiitsinnsykt høy lyd på, ble forbannet , og besøkte ikke den siden resten av uka. sitter her med lav lyd på tven , siden det er seint på natta, og så skjer sånt dritt på surrounden min, blir dritforbanna. skriver meg på jeg. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Finnes det noen anti popup prog som oxo fjerner lyder fra reklamer? Det hadde vært veldig fint...Lyd er veldig irriterende.. ARGH.. hater de... Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Er fullstendig enig i prinsippet ja, men det er jo mulig å slå av lyder i nettleseren eller funker ikke det (har ikke testa)? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det var en sånn fæl sak på ITAvisen en gang. Har nesten ikke vært der siden : Før var jeg innom flere ganger dagelig. Nå er det kanskje 1-2 ganger/mnd Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Uhuuuu, langt inne i skogen.....Herregud å mange ganger jeg hørte det på den jæ.... Telenor reklamen på VG nett... Også sånn som jeg skvatt første gangen... Skriver definitivt under på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå