Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tentamen 2012, Ord ord ord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste den og merka den var ganske fengende skrevet. Du kan være stolt over den.

Du tar opp et veldig aktuellt og viktig tema som de fleste har forbindelser eller minner til, så den sitter og gjør litt intrykk mens man leser.

Du beskriver på en måte som får en til å se det hele for seg. Du beskriver ikke omgivelsene som gav en ganske bra effekt på meg. Jeg kopierte selve handlingen in på den skolen jeg gikk på da jeg startet i første og gikk ut i 7klasse. Så handlingen blei mere hengende igjen og ble enklere siden landskapet ble veldig kjent for meg og informasjonen var akuratt passe for ikke å gå over i en anen sjanger eller få det til å bli for detaljert så man detter litt ut. Den vare veldig bra skrevet, du kan være fornøyd med den :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg leste den og merka den var ganske fengende skrevet. Du kan være stolt over den.

Du tar opp et veldig aktuellt og viktig tema som de fleste har forbindelser eller minner til, så den sitter og gjør litt intrykk mens man leser.

Du beskriver på en måte som får en til å se det hele for seg. Du beskriver ikke omgivelsene som gav en ganske bra effekt på meg. Jeg kopierte selve handlingen in på den skolen jeg gikk på da jeg startet i første og gikk ut i 7klasse. Så handlingen blei mere hengende igjen og ble enklere siden landskapet ble veldig kjent for meg og informasjonen var akuratt passe for ikke å gå over i en anen sjanger eller få det til å bli for detaljert så man detter litt ut. Den vare veldig bra skrevet, du kan være fornøyd med den :thumbup:

Tusen takk! jeg var veldig fornøyd med den, men det gikk dessverre ikke like bra på nynorsktentamen tror jeg.. :)

Lenke til kommentar

Tror nok den gikk veldig bra den å, siden du skriver på en spnnende måte og treffer sjangeren. Denne teksten er et godt svar på oppgaven din, og tror nynorsken blir bra den også :)

Jeg håper det! :thumbs: men det var en sakpreget tekst, er ikke så god på det... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...