BO297 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 dette er tentamen jeg skrev i dag, jeg er ganske fornøyd. men vil høre meningen din! Tema: Ord ord ord. oppgave:Skriv en fortelling eller en novelle om ord som setter spor hos hovedpersonen. 10.klasse. Lars Tentamen 2012.docx 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg leste den og merka den var ganske fengende skrevet. Du kan være stolt over den. Du tar opp et veldig aktuellt og viktig tema som de fleste har forbindelser eller minner til, så den sitter og gjør litt intrykk mens man leser. Du beskriver på en måte som får en til å se det hele for seg. Du beskriver ikke omgivelsene som gav en ganske bra effekt på meg. Jeg kopierte selve handlingen in på den skolen jeg gikk på da jeg startet i første og gikk ut i 7klasse. Så handlingen blei mere hengende igjen og ble enklere siden landskapet ble veldig kjent for meg og informasjonen var akuratt passe for ikke å gå over i en anen sjanger eller få det til å bli for detaljert så man detter litt ut. Den vare veldig bra skrevet, du kan være fornøyd med den Lenke til kommentar
BO297 Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg leste den og merka den var ganske fengende skrevet. Du kan være stolt over den. Du tar opp et veldig aktuellt og viktig tema som de fleste har forbindelser eller minner til, så den sitter og gjør litt intrykk mens man leser. Du beskriver på en måte som får en til å se det hele for seg. Du beskriver ikke omgivelsene som gav en ganske bra effekt på meg. Jeg kopierte selve handlingen in på den skolen jeg gikk på da jeg startet i første og gikk ut i 7klasse. Så handlingen blei mere hengende igjen og ble enklere siden landskapet ble veldig kjent for meg og informasjonen var akuratt passe for ikke å gå over i en anen sjanger eller få det til å bli for detaljert så man detter litt ut. Den vare veldig bra skrevet, du kan være fornøyd med den Tusen takk! jeg var veldig fornøyd med den, men det gikk dessverre ikke like bra på nynorsktentamen tror jeg.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tror nok den gikk veldig bra den å, siden du skriver på en spnnende måte og treffer sjangeren. Denne teksten er et godt svar på oppgaven din, og tror nynorsken blir bra den også Lenke til kommentar
BO297 Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Tror nok den gikk veldig bra den å, siden du skriver på en spnnende måte og treffer sjangeren. Denne teksten er et godt svar på oppgaven din, og tror nynorsken blir bra den også Jeg håper det! men det var en sakpreget tekst, er ikke så god på det... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan hende det, men jeg tror at den gikk veldig bra den å når jeg går utifra den teksten du skrev over Du får ihvertfall ha lykke til videre Lenke til kommentar
BO297 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk 4-... Ikke spesielt fornøyd Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Oiii, rare lærere, den var bedre enn det.... Hadde du skrevet den på den gamle skolen min hadde det blitt en 5 minst. Der ser man forskjell på skolene.... Lenke til kommentar
BO297 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, de er sykt strenge på skolen jeg går på!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå