ZkedaR Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Åssen er disse prossesorene? klokking? "Vurderer" tanken med en 90% stille server, med dual cpu og masse ram..... Ååå! Blir digg når jeg får stipend nå, Asus GF4 Ti 4400 og 265mb TwinMos til :smile: Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 VIA C4 er neppe særlig overklokkbar, men dette vet jeg ikke med 100% sikkerhet. Har ikke sett tester som tar for seg dette. Noe kan kan den sikkert overklokkes, men noen Celeron 300A er den nok ikke :smile: C4 støtter såvidt meg bekjent ikke dual(SMP)-oppsett. [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-02-12 14:23 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hvorfor ikke skaffe deg 2 amd cpu`er? Kjøp vann kjøling og støydemp kabinettet. Kan få et helt stille system selv ,har potensiometer på alle viftene mine. Har også et støydempet kabinett , så jeg kan få støyen ned til 15db hvis jeg vil. Men siden musikken går mesteparten av dagen så er ikke det så farlig med litt støy. Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Kan kanskje være like greit å nedklokke en duron. med voltmodd for lavere temp(mindre volt). Kunne vært en artig sak! Kjøpe en skikkelig ribbe og fjerne vifta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå