firstuser01 Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hei, Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et lignende outfit? (skjorte + vest) Jeg finner lite utvalg av vester på de Nettbutikkene jeg kjenner til. Jeg bor heller ikke sentralt, så har ikke tilgang til noen fysiske butikker. Det må selvfølgelig ikke være identisk, eller Ricco Vero.. men noe i samme gaten. Jeg setter veldig stor pris på alle som tar seg tid til å bidra! Mvh Trond Endret 27. november 2012 av nesnej Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Vest uten jakke over er sjeldent særlig pent, og det bildeeksempelet var blodharry. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Vest uten jakke over er sjeldent særlig pent, og det bildeeksempelet var blodharry. Så bra at trådstarter spurte etter din personlige mening om klesplagget da. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Point taken. Jeg kjøpt en helt plain vest på H&M for et par år siden, og man finner sikkert vester der ennå. Regner med at butikker som Bertoni, KAOS, Solid o.l har vester som er ganske like den som er på bildet, så det kan også være et alternativ. Blå skjorter får man overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå