GRØNÅS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Ja. Eg trur dykk forstår kva eg meiner. Eg leitar berre etter gode annonsesider som er gratis. Eg har tenkt å bruke Finn.no til nød, men om det finnes gratis alternativar, så brukar eg heller dei. Så, nokre forslag? Har ein del ting eg vil ha solgt. (Beklagar om emnet er satt under feil kategori. Flytt det om dykk må.) Endret 27. november 2012 av JarAxe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Bruktmarked.no er jo alltids ett alternativ. skjønt til IT relaterte ting mest da Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Sjølvsagt... Har jo ein del ps3-spel eg vil selge. Men gitarar og sånn då? Kan du selge slike ting på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det finnes mange lokale bruktmarked på Facebook. Du har dessuten ett her: http://www.tek.no/bruktmarked/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå