Nektard Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hei har skaffet meg netcoms mobile bredbånd og lurer på om det går ann å laste ned torrenter? isåfall hvordan? Utorrent laster i skrivende stund verken opp eller ned, regner med at det er noe jeg må justere ett eller annet sted men aner ikke hvor:P Noen som har en erfaring eller to og dele? Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 På de fleste mobile bredbånd så er det en øvre grense på rundt 2-5GB Hvis du f.eks laster ned 5gb da, vil hastigheten bli redusert til rundt 200kb (Treeeegt) Internet er internet, så ja du kan laste ned torrents med det. Skriv hvilket type bredbånd du har skaffet deg. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 På de fleste mobile bredbånd så er det en øvre grense på rundt 2-5GB Hvis du f.eks laster ned 5gb da, vil hastigheten bli redusert til rundt 200kb (Treeeegt) Internet er internet, så ja du kan laste ned torrents med det. Skriv hvilket type bredbånd du har skaffet deg. ja skjønner:P men greia er at jeg har 20gb å bruke til lørdag, for da begynner det på nytt. Så jeg kan like gjerne laste ned noe stuff, så jeg rekker å få brukt noe av disse GB:P Er den største mobile bredbånden til Netcom husker ikke hva den heter:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du kan prøve å endre APN fra internet.netcom.no til vpn.netcom.no. Da vil du kvitte deg med alt av sperrer og få en åpen nettilkobling. Pass på at softwarebrannmuren på din PC er aktivert, ellers vil du garantert bli infisert. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Du kan prøve å endre APN fra internet.netcom.no til vpn.netcom.no. Da vil du kvitte deg med alt av sperrer og få en åpen nettilkobling. Pass på at softwarebrannmuren på din PC er aktivert, ellers vil du garantert bli infisert. Hvor endrer jeg dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du har vel et program i PC som kobler deg opp? Der regner jeg med du kan stille inn parametre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå