mobilen.no Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Som fugl Fønix stiger MeeGo fra asken - ikke som fugl, men som Sailfish . Men MeeGo var ikke død Lenke til kommentar
OddvarM Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Ser spennende ut. Har en N8 som jeg kunne tenke meg å prøve dette på. Noe som vet om det er mulig å få Sailfish på en slik eldre telefon? Endret 27. november 2012 av OddvarM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ser spennende ut. Har en N8 som jeg kunne tenke meg å prøve dette på.Noe som vet om det er mulig å få Sailfish på en slik eldre telefon? Fra Jollas Facebook-side: "Can one install Sailfish on Symbian devices??? Unfortunately NO, Symbian devices are locked down." Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nokia N9 kan det vel hende det går på, siden den kjører MeeGo fra før Samboeren har en N9, men denne er sikkert byttet ut innen dette kommer ut.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Gi meg en forholdsvis godt speccet telefon med Salfish innen januar så kjøper jeg den! (Er vel ETA til sommeren en gang, desverre) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Sailfish = ny flopp 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har en mistanke om at Senna har rett. Nokia har gang på gang vist at de ikke klarer å satse på OS; istedenfor å forbedre det gamle OS'et lager de et helt nytt OS, som ikke kan installeres på eldre mobiler. Neste sommer lanseres sikkert et nytt OS med tilsvarende brask og bram, "Nokia Swordfish", "Nokia Cotton", "Nokia Tidewave", hva som helst. Android har valgt desserter, og ser ut til å fortsette med det, og disse kan relativt enkelt oppgraderes. Den dagen Nokia valgte vekk Android valgte de egentlig å dø. Jeg hadde kun hatt Nokia-mobiler frem til den dagen jeg kjøpte meg en HTC Desire Z, som jeg fortiden har Android ICS på. Og jeg har ikke angret. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det er nok lite som skjer som ikke allerede er i Mer - tipper mesteparten er kosmetisk. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har en mistanke om at Senna har rett. Nokia har gang på gang vist at de ikke klarer å satse på OS; istedenfor å forbedre det gamle OS'et lager de et helt nytt OS, som ikke kan installeres på eldre mobiler. Neste sommer lanseres sikkert et nytt OS med tilsvarende brask og bram, "Nokia Swordfish", "Nokia Cotton", "Nokia Tidewave", hva som helst. Android har valgt desserter, og ser ut til å fortsette med det, og disse kan relativt enkelt oppgraderes. Den dagen Nokia valgte vekk Android valgte de egentlig å dø. Jeg hadde kun hatt Nokia-mobiler frem til den dagen jeg kjøpte meg en HTC Desire Z, som jeg fortiden har Android ICS på. Og jeg har ikke angret. Nokia har ingenting med det her å gjøre. det er Jolla som lanserer dette. Jeg kan heller ikke helt skjønne hvorfor du mener at et selskap skal bruke resurser på å få et _nytt_ operativsystem til å fungere på konkurrentene sine _gamle_ telefoner? Android er kanskje bra, og mange er fornøyd med det, men det betyr ikke at det ikke finnes alternativer som kan være bedre for andre. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tror nokia hadde dødd med høyere sikkerhet om de kjørte Android. WP8 er en sann fryd så langt i kombinasjon med Nokias Lumia 920. N9en var et fint konsept, N900 også. Men 920 er virkelig en storslager på samme linje som sgs3, nexusen og iphone5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg