Netj Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg spiller to ganger i uke. Neon som liker pingpong også? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Ja, spilte mye før, men har for tiden ikke plass og har derfor måttet pakke vekk bordet. Endret 27. november 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Netj Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Ja, spilte mye før, men har for tiden ikke plass og har derfor måttet pakke vekk bordet. Ja, det er det problemet også her, ikke nok plass eller bordet. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg spiller to ganger i uke. Neon som liker pingpong også? Jeg lærer norsk, kan du hjelpe meg ved å rette feilene mine? Jeg spiller to ganger i uken. Og dette er ikke så viktig, men prøv å skriv: "Noen som også liker pinpong her? " Da spør du om det er noen andre enn bare deg som liker ping pong, når også er på slutten av setningen så kan det virke som at du mener ping pong itillegg til noe annet. Men det siste jeg skrev er ikke så viktig, var fin grammatikk der Men pass på å ende "uke" men en n siden det er en noe som foregår jevnt, og da i bestemte uker. -------- Men On-topic: Spiller du ping pong hjemme eller på en klubb? Hvor lenge har du spilt ping pong? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) -------- Men On-topic: Spiller du ping pong hjemme eller på en klubb? Hvor lenge har du spilt ping pong? Takk for hjelpen med norsk! Jeg håper at jeg ville har en stor leiligheten, da jeg kan spille pingpong hjemme Jeg spiller med venner på klubb to ganger i uken. Faktisk jeg spilt to timer i kvled Men jeg har systematisk spilt bare i en år siste. Jeg synes at du vet ikke om jeg bor i kina nå. Er det noen plassen som å spille pingpong på Trondheim? --- jeg vet ikke om det er riktig med 'noen som' her ╭(╯ε╰)╮ Endret 12. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Hjeme etter spille bordtennis for 3 timer. Hyggelig at jeg kan spille bordtennis i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå