Niklasp Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 «Gangnam Style» er nå den mest sette onlinevideoen noensinne. Har du sett denne på YouTube? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Huff og huff. Kan ikkje fatte og begripe at dei ikkje kan lage noko meir konstruktivt enn dette i dag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Gangnam style er bare begynnelsen. De skal lage noe annet i Korea. Nemlig en kjempepenis. Den skal bli den størst bygningen i verden og skal fylles med f1-bane, hoteller, butikker osv:p Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Gangnam style er bare begynnelsen. De skal lage noe annet i Korea. Nemlig en kjempepenis. Den skal bli den størst bygningen i verden og skal fylles med f1-bane, hoteller, butikker osv:p Jeg tror at Gangnam style kommer ikke fra Nord Korea. Hva du sier kanskje er sant i Nord Korea. Nord Korea heter 'Naughty Korea' Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har sett den mange ganger ja, men begynner å bli lei den sangen nå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har sett den mange ganger ja, men begynner å bli lei den sangen nå. Hvis du ikke vil høre den, får du styre unna alt sosialt, radio, pc, alt mulig for den sangen er OVERALT. Til og med på radio Norge som faren min hører på. Der er det alltid "hits fra de siste 4 tiår..." , og der finner man den til og med Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha,visste ikke det var så ekstremt :o Tror nok den passerer over 1.000.000.000 før jul Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha,visste ikke det var så ekstremt :o Tror nok den passerer over 1.000.000.000 før jul Får se da Til og med kusina min på 2, synger og danser til sangen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha, jeg tror det, siden har sjekket sangen hvar dag nå i 2 uker og sett at den øker med ca 20.000.000 per dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg