Gå til innhold

Får ikke started spill-Feilmelding AUTORUN.EXE

Anbefalte innlegg

Får blant annet denne når jeg prøver og starte bf1942:

AUTORUN.EXE Entrypoint not found

The procedure entry point message could not be located in the dynamic link library KERNELL32.DLL

Og denne når jeg prøver å starte RavenShield:

UBIAUTORUN.EXE-Entry point not found

The procedure entry point_vbaStrCat could not be located in the dynamic link library MSVBVM60.DLL

Dette skjer ved autostart. når jeg prøver og starte f. eks RS så henger den der hvor Rainbow6 RavenShield popper opp, i task manger så ses den ikke i applications men i processes.

Cd rommen er ok, den autostarta med en cd med mp3 filer på.

Har kjørt norton 2003, fant en del feil, fixa de og restarta.

Har kjørt scandisk, ingenting.

Orginalspill, gyldige nøkler.

Har ikke gjort noen forandringer på pc`n.

Ikke virus, scannes hverdag.

Ikke gjort noen patch eller driver oppdateringer siden jeg spilte og hadde det fint sist gang.

Håper på hjelp.

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår også at du reinstallerer Bf1942, bare husk på å slette alle spor etter Battlefield før du installerer på nytt, inkludert bf1942 filer i registeret, ellers kan du få problemer (jeg har ihvertfall opplevd det).

For Rainbow6 så kan du jo sjekke Denne linken. Den er riktignok for Bf1942, men det kan hende at den hjelper allikevel.

Lenke til kommentar

Problemet er kun med de spillene som trenger cd rommen, prøvde også med Operation Flashpoint, da fikk jeg et problem har oppstått greia som windows kommer med.

De spillene/demone jeg har funker som f..

Det gjør også andre programmer, inkludert andre cd`er som jeg prøver på cd rommen.

Det må være et eller annet som går på exe autostart, eller noe sånt.

Jeg får prøve og reinstalere bf eller rs, eller prøve en system restore.

Lenke til kommentar

DirectX?

Kan være at du kanskje? har ett virus? ved navn W32.pinfi også kalt W32.pif

sjekk temp mappen din, gå inn i min datamaskin og skriv: %temp% i adresse linjen, slett alle filene, hvis det ikke funker og slette en fil (kanskje du har den) er det nok en fil med 3 bokstaver og ett tall (pinfi virus.) f.eks: OMF4..

Dette W32.pinfi viruset gjør slik at .exe applikasjoner blir disabled (de funker, MEN det pleier ikke og komme inn i programmet/spillet..).. Hadde det viruset jeg og, da funket ikke UT2k3, Impossible Creatures 2, Enter The Matrix eller Planetside.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...