king_pedersen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Skal kjøpe nytt hovedkort og lurer på! NForce II eller kt600? Eventuelt hvorfor/hvorfor ikke! Takk foralle svar! Lenke til kommentar
C_f Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 NForce2 hvis du vil klokke, pga låst pci-bus og manuell setting for agp-bus. Via kt600 er helt nytt fra Via. Jeg vet (og jeg hører andre si det samme) at jeg ikke vil være beta tester for Via mere. Via har en tendens til å slippe halvferdige produkter på markedet, slik som Ati gjorde før. Men i rene ytelsestester ligger de jevnt. Noen tester leder den ene,i andre , den andre. Edit : Venter du tilkt600A kommer, vil du nok bli fornøyd. Selvom jeg har hørt hvisking og tisking om at NFroce kanskje kommer med et kort med 250mhz bus. Det siste er bare rykter, og det er jo ikke alltid de er sanne. NÅ er NForce Ultra ditt beste valg i mine øyne. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har selv et NFII-kort. Og det funker helt greit, men du bør skaffe et med MCP-T south-bridge, da dette skal være en del bedre enn MCP. ASUS A7N8X Deluxe er vel av kremen! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har selv et NFII-kort. Og det funker helt greit, men du bør skaffe et med MCP-T south-bridge, da dette skal være en del bedre enn MCP. ASUS A7N8X Deluxe er vel av kremen! hva med DFI LAN Party NFII 400 Ultra? Er ikke d åsså kremen av toppen;)???? Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hvorfor i all verdens alt-som-er-sykt skal du bytte HK når du har DFI LAN Party NFII?! Det kortet er jo finfint, har fått 6'ere og masse skryt! Har riktig nok kun en S-ATA tilkobling (big deal..) Eller har du svidd det av? Hvis du har for mye penger å rutte med så kan du godt sponse meg med ny PC, bil, trommesett og paintball-pistol ellers har Abit NF7-S 2.0 blitt anbefalt meg her på forumet så jeg kommer nok til å kjøpe det. men som sagt skjønner jeg ikke vitsen når du allerede har et kort med nfII-ultra. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hvorfor i all verdens alt-som-er-sykt skal du bytte HK når du har DFI LAN Party NFII?! Det kortet er jo finfint, har fått 6'ere og masse skryt! Har riktig nok kun en S-ATA tilkobling (big deal..) Eller har du svidd det av? Hvis du har for mye penger å rutte med så kan du godt sponse meg med ny PC, bil, trommesett og paintball-pistol ellers har Abit NF7-S 2.0 blitt anbefalt meg her på forumet så jeg kommer nok til å kjøpe det. men som sagt skjønner jeg ikke vitsen når du allerede har et kort med nfII-ultra. Kanskje det er til en ny maskin? Hoi. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Kanskje det er til en ny maskin? Hoi. ...ikke rett på meg når jeg er trøtt :-? jeg kjøper hvertfall NF7-S 2.0 når jeg en gang snart skal kjøpe. Ser mye bra oc-resultater med det så.. vil du ha noe som er litt feitere spec'a så er jo Gigabyte ga-7nnxp eller MSI k2n2 delta-ilsr noe å se på. jeg har ikke testa dem, men dem ser gode ut på papiret.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Kanskje det er til en ny maskin? Hoi. ...ikke rett på meg når jeg er trøtt :-? jeg kjøper hvertfall NF7-S 2.0 når jeg en gang snart skal kjøpe. Ser mye bra oc-resultater med det så.. vil du ha noe som er litt feitere spec'a så er jo Gigabyte ga-7nnxp eller MSI k2n2 delta-ilsr noe å se på. jeg har ikke testa dem, men dem ser gode ut på papiret.. Jeg retter på deg så mye jeg vil. Jeg vil ikke ha noe som er "feitere speca", så jeg skjønner ikke hvorfor du forteller meg dette. Jeg har allerede en AMD maskin jeg er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 greit, jeg skal våkne og tenke meg om før neste gang jeg skriver no Jeg vil ikke ha noe som er "feitere speca", så jeg skjønner ikke hvorfor du forteller meg dette. Jeg har allerede en AMD maskin jeg er godt fornøyd med. jeg sa ikke dette til deg, men til han som starta tråden. Siden han lurte på nfII eller kt600 så ga jeg eksempler på fine nfII-kort som jeg har vurdert å kjøpe sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå