AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei! Jeg er en gutt på 16 som iløpet av det siste halvåret har blitt kjent med den perfekte jenta. Vi fant tonen og ble ekstremt interessert i hverandre. Hun er alt jeg noen gang kunne ønsket meg, perfekt utseende, perfekt musikksmak og perfekt personlighet. Men det er et problem. Et jævla svært problem: hun er 19... og jeg er bare 16. Og det blir jo ganske uaksebtabelt sosialt sett og bli sammen da aldersforskjellen.. Folk kommer bare til å se på det som ekkelt.. Så vi to lurte bare på om noen tips på hva vi kunne gjøre? Vi har virkelig ingen aning på hva vi skal gjøre... Anonym poster: 07e8035d6229da04c711faec51e3b36d Anonym poster: 07e8035d6229da04c711faec51e3b36d Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er det sååå stor forskjell da? Jeg ser ikke på det som ekkelt i alle fall. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Drit i folk. Bli sammen. Gjør kjæresteting. La det være like offentlig som ett hvilket som helst annet forhold. "Sjokket" vil gå raskt over. Ikke la ignoranter komme i veien for kjærlighet. Det er uansett ikke SÅ stor aldersforskjell 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Du virker som en person som bekymrer deg mye, Her er det beste tipset til deg, Gi faen... Det er ingen som tenker sånn, drit i hva folk tenker og tenk på deg selv, skal d virkelig la denne lille tingen ødelegg forholdet, Dette kan vere et perfekt eksempel på hvordan Tv og sosiale ting kan ødelegge hodet til folk. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) 3 års forskjell. Det er ikke stort mann. Da jeg var 24 år datet jeg mødre i 35 årene. Date henne! Kjør hardt og ha god sex. Endret 27. november 2012 av Anvilycus 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 3 års forskjell. Det er ikke stort mann. Da jeg var 24 år datet jeg mødre i 35 årene. Date henne! Kjør hardt og ha god sex. Veldig bra inlegg, du bare viser negative sider av eldre dating, Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 En kompis på 20 var sammen med ei på 17. De var ett år yngre da de ble sammen. En annen kompis var 20 da dama var 16. En tredje kompis er 24 mens dama er 18. Jeg ser ikke problemet, og det bør heller ikke du. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvis dere begge er glade i hverandre og velger å gi forholdet en sjanse så go for it! :-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg og kjæresten har 3 år i mellom oss, jeg er 20 og hun er 17. Ble sammen da vi var 19/16. Vi har det kjempefint , 3 år er ingenting egentlig... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det fine med aldersforskjeller er at de blir mindre og mindre viktige med årene. Jeg er 55, kona er 59. Hva så? Om noen få år er det ingen som bryr seg om de 3 årene mellom dere lenger. Og om noen bryr seg idag, vel, så la dem bry seg. Hvorfor skal tåpelige fordommer og alderskonvensjoner ødelegge for dere? Et godt forhold overlever lett noen skrå blikk, og ettehvert så er det de fordomsfulle som står igjen med skjegget i postkassa. Geir Lenke til kommentar
TEE Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hei! Jeg er en gutt på 16 som iløpet av det siste halvåret har blitt kjent med den perfekte jenta. Vi fant tonen og ble ekstremt interessert i hverandre. Hun er alt jeg noen gang kunne ønsket meg, perfekt utseende, perfekt musikksmak og perfekt personlighet. Men det er et problem. Et jævla svært problem: hun er 19... og jeg er bare 16. Og det blir jo ganske uaksebtabelt sosialt sett og bli sammen da aldersforskjellen.. Folk kommer bare til å se på det som ekkelt.. Så vi to lurte bare på om noen tips på hva vi kunne gjøre? Vi har virkelig ingen aning på hva vi skal gjøre... Anonym poster: 07e8035d6229da04c711faec51e3b36d Anonym poster: 07e8035d6229da04c711faec51e3b36d Jeg er selv i et forhold med en langt større aldersforskjell enn det du bekymrer deg for, og kan ganske enkelt si "go for it". Det er absolutt ikke noe å bekymre seg for, og det jeg har lært meg er at det er stort sett i ditt eget hode de største fordommene sitter. Andre bryr seg som regel mye mindre om sånt enn det du gjør selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå