Nautica Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Som vanlig er Canonrumors tidlig ute med rykter, denne er foreløpig på "CR1". Link Speflikasjonene Canon 7D MkII 24.2mp APS-C Sensor 10.2 fps Dual DIGIC V Dual Card Slot (No mention of card types) New Ergonomic Design New Battery February 2013 Announcement Since the source is a new one, take this with a grain of salt. Endret 26. november 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Intressant, håper de får funksjon for å slå av AGC (Auto gain control). Selv om firmware-hacken Magic Lantern fikser dette, så ville jeg gjerne sett det innebygd. Endret 26. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det holder vel med 1 tråd om 7D mk2, det ekssiterer allerede en nokså stor tråd om emnet som blir jevnlig oppdatert. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Intressant, håper de får funksjon for å slå av AGC (Auto gain control). Selv om firmware-hacken Magic Lantern fikser dette, så ville jeg gjerne sett det innebygd. Muligheten til å slå av AGC (Auto gain control) kom i den siste 7D firmware update (original Canon). Hva Canon ikke sa var at AGC ikke er totalt avslått ved bruk av ekstern mikrofon tilkoblet kamera selv om Manuell Audiokontroll er vist i menyen. Resultatet er at nå audio nivået (f.eks. bakgrunns audio) blir veldig lavt så øker Hiss Noise "dead audio noise" merkbart. Fikser ML dette problemet på 7D? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Muligheten til å slå av AGC (Auto gain control) kom i den siste 7D firmware update (original Canon). Hva Canon ikke sa var at AGC ikke er totalt avslått ved bruk av ekstern mikrofon tilkoblet kamera selv om Manuell Audiokontroll er vist i menyen. Resultatet er at nå audio nivået (f.eks. bakgrunns audio) blir veldig lavt så øker Hiss Noise "dead audio noise" merkbart. Fikser ML dette problemet på 7D? Ah, det var jeg ikke klar over. Jeg har ML på Canon 60D, der blir AGC slått helt av når jeg setter det på "Off". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå