Itw Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei Sitter og funderer på og sette inn ett minnekort med wifi i kamraet for og kunne laste bilder til pad'n når Jeg er på farten for og slippe og styre med minnekort leser. Fant denne: http://www.ebay.com/itm/NEW-ez-Share-Wi-Fi-Wireless-SDHC-8GB-Class-10-Photo-Video-SD-Memory-Card-/110980657966?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item19d6f6732e Noen som har prøvd noe slikt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 hvorfor skaffer du deg ikke bare en minnekortleser til iPaden? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Ipad e for kvinnfolk så det har jeg ikke Har akkurat skaffet Nexus 10 og den har ikke kortleser kun om jeg kobler til med USB kabel, tenkte det kunne være enkelt om det fungerte med wifi kort.. Ser i prisguiden at eye-fi ikke selges lengre så vet ikke om det er utdatert? Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 @Itw Ja og enklere har det blitt, før måtte man kjøre jailbreaket pad. Bedre blir det nok på sikt også ettersom Sandisk kjøpte opp EyeFI (Finland). Markedslederen eyefi link her. Du kan også benytte macbook / laptop og la LR scanne målmappen direkte for nye bilder. Sjekk først at kamera støttes, via linken på EyeFI siden. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Oi det var jo ikke ille priser. Og som siden sa "Eye-Fi works best with your camera" Takker for link blir nok og teste ett slikt kort og se om det duger. Men ingen Norske butikker som selger lengre? Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 @Itw 16GB må du bestille fra store utland men resten bør være mulig å få her på bjerget. http://www.japanphoto.no/sandisk-eye-fi-sdhc-8gb Husk det er Sandisk som kjøpte dem opp så kan være det er lurt å søke med Sandisk Eye-FI OG tips er å vente på/velge 16GB versjon, kjappere kort (class 10) og mer plass før "bufferen" er full. Les specs/info før du bestemmer deg i allefall, er noen forskjeller ute og går. Lenke til kommentar
erikersnill Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Dersom du skal bruke dette på RAW filer må du kjøpe pro versjonen. Sandisk støtter bare JPG etter det jeg vet. Jeg bruker Sandisk på Canon 5D mk II mot PAD og lightroom på PC. Funger brukbart (tregt), men bare med JPG. På iPad bruker jeg shuttersnitch. Litt plundrete å sette opp, men fungerer når jobben er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå