RottePostei Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvordan funker det hvis man bestiller mange varer på play.com? Sender de dem en og en når man har flere ting i handlekurven, eller må man da bestille enkeltvis. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvordan funker det hvis man bestiller mange varer på play.com? Sender de dem en og en når man har flere ting i handlekurven, eller må man da bestille enkeltvis. Etter hva flere folk har sagt så sender de dem en og en. Dette inkluderer flere folk på forumet og broren min, så jeg regner med at det funker sånn :smile: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4842&highlight= her finner du nok den infoen du trenger... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kan bekrefte at de sender en og en jo, selv om de er bestilt sammen. Det gjorde de hvertfall hos meg, så vet ikke jeg.. Det var info om det også på mail, så det virker som Play.com er oppe på det. Bra firma, nummer 1 tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå